1 צפייה בגלריה
עמיר פרץ מרב מיכאלי
עמיר פרץ מרב מיכאלי
עמיר פרץ מרב מיכאלי
(צילום: אבי מועלם, הדר יואביאן)
שלושה ימים בלבד לאחר שסיים את תפקידו כיו"ר העבודה, עמיר פרץ עוזב את המפלגה. שר הכלכלה הודיע הערב (שלישי) ליו"ר מפלגת העבודה הנכנסת מרב מיכאלי על הפסקת חברותו במפלגה והתפטרותו מהכנסת. פרץ נענה לבקשתו של שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ, וימשיך לכהן כשר בממשלה. למכתב המלא
פרץ כתב מכתב למיכאלי, לאחר שזו דרשה ממנו ומהשר איציק שמולי להתפטר מממשלת נתניהו-גנץ. "אין לי כל כוונה להיגרר לקמפיין השנאה שאת מייצרת בימים אלה", ציין פרץ.

הוא טען כי עזיבתו את הממשלה תחזק את גוש הימין, "מאחר ומדובר בממשלת מעבר". פרץ הסביר את ההחלטה: "מכיוון שהודעתי שאינני מתכוון להיכלל בשום רשימה לכנסת ה-24, ומאחר שעזיבה של כל שר השייך לגוש המרכז-שמאל בממשלה רק מחזקת את גוש הימין, החלטתי להיענות לבקשתו של ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון גנץ, ולהמשיך ולמלא את תפקידי כשר הכלכלה והתעשייה".
יו"ר העבודה עד לאחרונה, שכאמור לא ימשיך לכהן כחבר כנסת המשיך: "אמשיך לפעול למען מאות אלפי המובטלים במסגרת אחריותי על שירות התעסוקה. למען העצמאים שזקוקים לסיוע ולהיערכות לתכנית השיקום של הימים שאחרי הקורונה. אמשיך להירתם לסייע למפעלים הנמצאים בקשיים, ולעודד הקמת מפעלים חדשים".
אמש הודיעה מיכאלי - כפי שאמרה בריאיון שהתפרסם אתמול בבוקר ב"ידיעות אחרונות" - כי במסגרת תפקידה כיושבת ראש העבודה, כצעד ראשון, המפלגה תעזוב את הממשלה "המושחתת והגרועה בתולדות המדינה", כלשונה. "הודעתי לפרץ ושמולי שעליהם להתפטר מתפקידיהם בממשלה לאלתר". היא ציינה בסיום דבריה: "מפלגת העבודה מתחילה מחדש".