1 צפייה בגלריה
תאונה בכביש 99, ארכיון
תאונה בכביש 99, ארכיון
תאונה בכביש 99, ארכיון
(צילום: דוברות מד''א)
תושבת קיבוץ עמיר בגליל העליון בת 74 נהרגה אחר הצהריים (ראשון) בתאונת דרכים בכביש 99, סמוך לקיבוץ דן. נהגת הרכב הפוגע, צעירה בת 24 מעין קיניא, לקתה בחרדה ופונתה לבית החולים זיו בצפת.
התאונה התרחשה בסביבות השעה 14:30. גורמי חקירה אמרו כי האישה חצתה את הכביש שלא במעבר חצייה, אולם תושבים במקום סיפרו כי באזור אין כלל מעברי חציה.
הפרמדיקית אורלי בן סימון והחובש הבכיר גבריאל דנינו ממד"א סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת מספר מטרים מהרכב כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה ממושכות שבסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום. נפגעת חרדה שהייתה במקום טופלה ופונתה לבית החולים". בוחני תנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

בתוך כך נפצע ילד בן שמונה באורח קשה הערב מפגיעת רכב ברחוב הזית ביבנה. הוא פונה לבית החולים קפלן ברחובות, משם נמסר כי הוא הורדם והונשם בחדר המיון. עוד נמסר כי הוא יועבר לבית החולים שניידר לילדים בפתח תקווה להמשך טיפול.
הבוקר גבר כבן 30 וצעיר בשנות ה-20 לחייו נפצעו באורח קשה בהתהפכות רכבם לתעלה סמוך למחלף אשדוד, ביציאה לכביש 41. השניים פונו לבית החולים אסותא בעיר והם סובלים מפגיעות רב מערכתיות, בן ה-30 מורדם ומונשם.
אמש נהרג רוכב קורקינט חשמלי כבן 30 מפגיעת אוטובוס ברחוב בר כוכבא בפתח תקווה. תחילה הוא פונה במצב אנוש לבית החולים בילינסון בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. נהג האוטובוס עוכב לחקירה. על פי נתוני עמותת "אור ירוק", מתחילת השנה נהרגו בכבישי ישראל עשרה בני אדם.