רצח או תאונה? המשטרה עצרה אתמול (יום ד') צעיר בן 21 מחיפה בחשד למעורבות ברצח אמו, בת 62. הוא טוען מנגד כי מדובר בתאונה, והאם נפלה באמבטיה ומתה. היום הוארך מעצרו וגופתה של אמו הועברה לנתיחה שלאחר המוות. בחקירה הטיחה בו המשטרה כי חיפש בגוגל "איך מסבירים רצח".
1 צפייה בגלריה
חשד לרצח בעכו
חשד לרצח בעכו
אילוסטרציה
(צילום: דוברות משטרת ישראל)
חקירת המשטרה נפתחה אתמול, לאחר קבלת דיווח במוקד 100 על מציאת גופה ועליה סימני אלימות. האישה נמצאה בביתה אתמול בשעות הצהריים ללא רוח חיים.
לאחר בדיקת הזירה על ידי גורמי זיהוי פלילי וגביית עדויות, עצרו שוטרי תחנת חיפה את בנה של הקורבן, המתגורר עמה, בחשד למעורבות במותה. המשטרה ביקשה הבוקר את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה, ומעצרו הוארך בחמישה ימים.
הסנגור, עו"ד ויסאם עראף מהסנגוריה הציבורית, אמר כי לגרסתו של הבן מדובר בתאונה, והאם נפלה ומתה. בבית המשפט טען הסנגור כי האישה הייתה מכורה לאלכוהול, וכי החשוד ואחיותיו ניסו לעזור לה. לדבריו, ביום האירוע היא הייתה שתויה, וחברתו של החשוד סייעה לה להיכנס לאמבטיה, שם נפלה ומתה. החברה נחקרה באזהרה אתמול ושוחררה על ידי המשטרה.
מפרוטוקול הדיון עולה כי האם הובאה לבית החולים רמב"ם יומיים לפני המקרה, לאחר ששתתה ונזקקה לטיפול רפואי. כמו כן התברר כי המשטרה הטיחה בחשוד שחיפש בגוגל כיצד להסביר רצח. בדיון טען סנגורו של החשוד כי העובדה שהחקירה מנוהלת על ידי התחנה בחיפה ולא על ידי הימ"ר מעידה שגם המשטרה יודעת שלא מדובר ברצח.