נוסעי רכבת ישראל חוו הבוקר (יום ב') שיבושים קשים בתנועת הרכבות בגלל רכבת שנתקעה בתחנת השלום בתל אביב.
  • חוויתם את השיבושים? צילמתם סרטון או תמונה? שלחו למייל האדום
2 צפייה בגלריה
תחנת רכבת ההגנה בתל אביב
תחנת רכבת ההגנה בתל אביב
תחנת רכבת ההגנה בתל אביב, היום
(צילום: שחר גולדשטיין)
2 צפייה בגלריה
תחנת רכבת ההגנה בתל אביב
תחנת רכבת ההגנה בתל אביב
(צילום: שחר גולדשטיין)
בעקבות חסימת המסילה, נרשמו איחורים וביטולים רבים. רכבות שהגיעו מצפון נאלצו לסיים את נסיעתן בתחנת סבידור מרכז בתל אביב ורכבות מדרום בתחנת ההגנה בעיר. מתלונותיהם של נוסעים רבים עולה שהרכבת לא עדכנה בזמן אמת על העיכובים וההשפעה על רשת הרכבות. הקטר המקולקל הוחלף ותנועת הרכבות שבה לסדרה אך השפעות העיכובים נמשכו.
גיל סיפר: "עליתי על רכבת מראש העין שנעצרה בסגולה, המשיכה ושוב נעצרה ולא אמרו כלום בכריזה. באזור בני ברק הרכבת נעצרה למשך חצי שעה ואז בכריזה אמרו שיש רכבת שתקועה על המסילה והרכבת הנוכחית תסיים בסבידור ומשם ייצאו רכבות אחרות. היו שם המון אנשים שלא ידעו מה קרה ולאן ללכת".
נוסעים ממודיעין מדווחים על ביטול של שתי רכבות. לדבריהם, השומר בכניסה לתחנה לא איפשר להכנס אליה בשל ביטולי הרכבות והנוסעים הופנו לאוטובוסים.
איתי סיפר שהגיע לתחנה בירושלים לפני שבע וחצי, "אז הודיעה הרכבת שהתחנה סגורה ואין רכבות עד להודעה חדשה. בזמן שהתחלתי ללכת לכיוון קו 100 (וראיתי אותו חולף על פניי בצער) פתאום הודיעו בקבוצת וואטסאפ של נוסעי הרכבת שמכניסים אנשים לתחנה. חזרתי לתחנה, שאכן הייתה פתוחה, נכנסתי וירדתי לרציף. לאחר כמה דקות הודיעו ברציף שהרכבת של 08:00 תצא כרגיל. כמה דקות אחר כך הודיעו שהיא בוטלה, מה שגרם לכמה אנשים לעלות חזרה למעלה. שתי דקות אחר כך הודיעו שהרכבת של 08:00 כן תצא". התחבורה הציבורית מירושלים מבוקשת הבוקר מאוד, עם ביטול מגבלות התנועה שהוטלו על העיר בחג הפורים.
ברכבת אמרו שהקטר המקולקל הוחלף בתל אביב ותנועת הרכבות חזרה לסדרה אך השפעות העיכובים והשיבושים משעות הבוקר נמשכו.