3 צפייה בגלריה
נואף אלחאג' אשקראני
נואף אלחאג' אשקראני
חשד לרצח בטירה: הקורבן נואף אלחאג' אשקראני
רק לפני כחודשיים נפתחה בעיר תחנת משטרה - והאלימות ממשיכה. נואף אלחאג' אשקראני, בן 21 מהיישוב טירה שבמשולש, נורה למוות הבוקר (רביעי) בידי אלמוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, מורדם ומונשם, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מתחילת השנה נרצחו 84 בני אדם בחברה הערבית.
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בטירה
זירת הרצח בטירה
חשד לרצח בטירה. ארכיון
3 צפייה בגלריה
בעיר טירה נורה למוות מוחמד עראקי (19) על ידי אלמוני
בעיר טירה נורה למוות מוחמד עראקי (19) על ידי אלמוני
זירת הרצח בטירה בחודש שעבר
לפני חודש, ב-29 בספטמבר, מוחמד עראקי בן ה-19 נרצח על-ידי אלמוני בעת שהגיע לבקר את אחותו. אחד מקרובי משפחתו של הנרצח אמר אז: "גם הסגר לא מנע מהפושעים לצאת ולרצוח. אנחנו לא יודעים מה הרקע ומי עשה את זה. הוא רק בן 19, בתחילת חייו. לפושעים אין רחמים". בימים שלאחר מכן אירעו עוד שלושה אירועי ירי שהותירו פצועים.
לאחר הירי הבוקר אמרו תושבים מטירה: "מה עושה המשטרה עם כל האלימות והפשיעה? כשירו לעבר שני שוטרים לפני חודשיים הפעילו מסוקים ושיטות מיוחדות, ומחסומים, ופתחו בחיפושים נרחבים עד שעצרו אותם והגישו נגדם כתב אישום. כשמדובר בתושבים - זה לא מעניין את המשטרה ולא את אף אחד".
בתוך כך, אירוע אלימות נוסף התרחש הלילה בכפר מרר שבגליל. שישה בני אדם נפצעו בקטטה שפרצה במקום, בהם בן 28 - שפונה במצב קשה, מורדם ומונשם לבית החולים רמב"ם בחיפה - ובן 23 שנפצע קשה ופונה לבית החולים פדה-פוריה בטבריה. ארבעה נוספים נפצעו בתקרית באורח קל, בהם אישה וגבר כבני 60 ושניים נוספים בשנות ה-20 לחייהם.