ג'ו ביידן מינה את ד"ר רייצ'ל לווין, שרת הבריאות של פנסילבניה, לסגנית במשרד הבריאות. לווין תשמש בתור היועצת הראשית של משרד הבריאות בעניינים שנוגעים לבריאות הציבור, ותהיה הראשונה מהקהילה הטרנסג'נדרית שמינויה בממשל הפדרלי יועבר לאישור הסנאט.
ד"ר לווין, ילידת 1957, החלה את עבודתה במשרד הבריאות של פנסילבניה בשנת 2015. שנתיים לאחר מכן טום וולף, המושל הדמוקרטי של פנסילבניה, מינה אותה לשרת הבריאות של המדינה. באותה שנה הפכה לווין לאחת הטרנסג'נדריות הראשונות בארה"ב שנבחרו למשרה ציבורית כלשהי. הסנאט של פנסילבניה, שנשלט על ידי הרפובליקנים, אישר את מינויה של לווין, שעמדה בשנה החולפת בחזית המאבק של פנסילבניה בנגיף הקורונה.
1 צפייה בגלריה
רייצ'ל לוין מנוי סגנית שר הבריאות ארה"ב
רייצ'ל לוין מנוי סגנית שר הבריאות ארה"ב
ד"ר רייצ'ל לווין
בהודעה שבה הודיע על המינוי אמר הנשיא הנבחר ביידן: "ד"ר רייצ'ל לווין תביא את המנהיגות היציבה ואת הניסיון הדרוש כדי שאנשים יצליחו לעבור את המגפה הזאת - בלי קשר למיקוד (אזור המגורים) שלהם, לגזע, לדת, לנטייה המינית, לזהות המגדרית או למוגבלות שלהם". ביידן ציין שלווין תסייע לממשל לספק מענה לצרכי בריאות הציבור בארה"ב, "בתקופה הקריטית הזאת - ואחריה". צוות המעבר של ביידן הוסיף: "מדובר בבחירה היסטורית וראויה מאוד שתסייע למאמצים של הממשל שלנו בתחום הבריאות".
מי שיהיה שר הבריאות בממשל ביידן יהיה חאבייר בסרה, התובע הכללי של קליפורניה.