ברשתות החברתיות קראו ביממה האחרונה להחרים את חנות הפירות והירקות ברמת השרון שבה ביקר אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו. אבל בעל החנות, "הפינה הירוקה" סיפר היום (ג') כי מספר הלקוחות דווקא עלה.
3 צפייה בגלריה
קריאה להחרים חנות ירקות בה קנה מצרכים בנימין נתניהו
קריאה להחרים חנות ירקות בה קנה מצרכים בנימין נתניהו
"יותר אנשים באים". החנות ברמת השרון
(צילום: נדב אבס)
"בכלל לא הייתי בחנות. ראיתי את השיימינג בגלל שביבי ביקר בחנות, אך מדובר בבודדים", הוא אמר. "נכון לעכשיו אני עובד רגיל ואני לא רואה פחות אנשים שבאים, אלא יותר".
אחד הלקוחות סיפר שהגיע במיוחד מהרצליה. "ראיתי שעשו לו שיימינג וקוראים לא לקנות פה. זה לא בסדר, לא יפה. מה הוא אשם שביבי עצר ונכנס לקנות?", אמר הלקוח. "עכשיו יבואו יותר אנשים והוא ירוויח יותר".
גם תושבים בעיר אמרו שהקריאה לחרם אינה ראויה. "שיסתכלו על עצמם, הם רוצים שזה יקרה להם?", אמר שמעון רענני. "אדם רוצה לכבד מישהו, הוא רוצה לכבד אותו, זו זכותו".


3 צפייה בגלריה
רה"מ בנימין נתניהו מבקר בסופרמרקט
רה"מ בנימין נתניהו מבקר בסופרמרקט
נתניהו בביקור בחנות
ענת גביש אמרה ש"לא הייתי מחרימה כי אני חושבת שזאת אלימות ואני באופן אישי נגד אלימות. זכותו של כל אחד להביע את דעתו. אבל הפתטיות היא שהוא פרסם את הסרטון בו שניים וחצי אנשים צעקו 'ביבי המלך' ולא פרסם את הסרטון שכולם קראו לו 'שקרן לך הביתה'".
תושבת אחרת סיפרה כי "האנשים האלה תורמים בחסד בסתר להמון אנשים. מה זה קשור הביקור? ואם יאיר לפיד היה מגיע לפה או גנץ זה היה בסדר?".
גם נתניהו קרא היום שלא להחרים את החנות. "בזמן שאנחנו נלחמים במחלה, לצערי יש מי שממשיכים אך ורק להילחם בממשלה. אני מבקש מכם: חזקו את העסקים הקטנים והמשפחתיים. בואו לעשות קניות בפינה הירוקה - אוסישקין 40, רמת השרון".
נתניהו ספג ביקורת אתמול על הביקור בחנות, לאחר שפרסם סרטון ובו נשמעים אזרחים אומרים לו: "כולנו איתך, לא יעזור לך". מהסרטון הושמטו קריאות שתועדו בסרטונים אחרים: "עבריין, לך הביתה".