סאפי ראפי אשווי, בן 15, נרצח בצהריים (יום שישי) ביריות במהלך קטטה ברהט. אישה בת 26 שהייתה איתו נדרסה, ונפצעה באורח קשה מפגיעת הרכב. היא פונתה לבית החולים סורוקה כשהיא סובלת מפגיעה רב-מערכתית. לפי החשד במשטרה, הרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי בין שתי משפחות, שרק לפני חודשיים נערכה ביניהן "סולחה".

1 צפייה בגלריה
סאפי ראפי אשווי
סאפי ראפי אשווי
סאפי ראפי אשווי
בתיעודים חריגים מהזירה ניתן לראות חמושים שפותחים באש מהגג, וגם קולות ירי מנשק אוטומטי. בהמשך נראים עשרות שוטרים חמושים שהגיעו למקום.
סאפי ראפי אשווי הוא הקורבן ה-26 לאלימות בחברה הערבית מתחילת השנה. לפי תושבים, הוא לא לקח חלק פעיל בקטטה שהייתה במקום, ובמהלכה נדרסה האישה - אלא עמד בצד הדרך. באירוע דומה נרצח בשנה שעברה גם מוחמד אבו הואש בן ה-11.
המשטרה פתחה בחקירת הרצח, ובמקביל שוטרים מתחנת רהט והמחוז הדרומי הגיעו למקום ופעלו להשבת הסדר. בהמשך, המשטרה הודיעה כי כי היא עצרה שבעה תושבי רהט בחשד למעורבות באירוע. המשטרה מסרה כי חלק מהחשודים ניסו להתנגד ולהימלט בזמן המעצר, והוסיפה כי על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם, הם יובאו מחר בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להארכת מעצרם.

חובשי מד"א ד"ר איברהיםאבו גרבוע ומאלק אבו ערארה סיפרו כי "שני הפצועים הובאו אלינו סמוך לכניסה לשכונה 13, כשהצעיר מביניהם סבל מפציעה חודרת והיה מחוסר הכרה. האישה סבלה מפגיעה רב-מערכתית, והייתה בהכרה מעורפלת. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים ופינינו את שניהם לבית החולים, כשבמהלך הפינוי ביצענו פעולות החייאה בנער שנפצעה באורח אנוש". בסופו של דבר, כאמור, נקבע מותו.