יממה אחרי שכלי תקשורת בארצות הברית פרסמו סרטון ממצלמת אבטחה באינדיאנה המתעד פעוט משחק באקדח בתוך בניין דירות, אישרה אמש (יום ב') המשטרה שם כי עצרה את אביו של הפעוט, והוא חשוד בהזנחה של חסר ישע.

4 צפייה בגלריה
ארה"ב אינדיאנה פעוט מנופף ב אקדח
ארה"ב אינדיאנה פעוט מנופף ב אקדח
15 קליעים נמצאו במחסנית. הפעוט שתועד
בתיעוד שפורסם שלשום בארה"ב נראה הפעוט, ששמו וגילו המדויק עדיין אינם ידועים, מנופף באקדח במסדרון של בניין הדירות שבו מתגורר אביו בעיר ביץ' גרוב, ובשלב מסוים הוא אף מכוון את האקדח אל עצמו וסוחט את ההדק. הוא לא נפגע באירוע.
בעקבות התיעוד פשטה המשטרה על הדירה ועצרה את אביו של הפעוט, שיין אוסבורן בן ה-45. בדירה מצאו השוטרים אקדח 9 מ"מ, והם לקחו איתם גם מצלמת אבטחה של שכן, שכנראה תיעדה את האירוע.
לפי ערוץ FOX59, שדיווח על המעצר, במחסנית של האקדח שהחרימו השוטרים היו 15 קליעים.
4 צפייה בגלריה
ארה"ב אינדיאנה פעוט מנופף ב אקדח
ארה"ב אינדיאנה פעוט מנופף ב אקדח
הפעוט מנופף באקדח. השוטרים לקחו איתם גם מצלמה
התיעוד ממצלמת האבטחה בביץ' גרוב מעורר תרעומת מיוחדת בארה"ב בשל התרבות הדיווחים על תקריות ירי שבהן מעורבים ילדים קטנים ביותר. התקרית האחרונה, והחריגה באופן יוצא דופן, הייתה אירוע הירי לפני שבוע וחצי בבית ספר יסודי בווירג'יניה, שבו ילד בן 6, תלמיד כיתה א', שלף אקדח בזמן שיעור וירה במורתו. המורה, אבי זוורנר, נפצעה קשה מאוד, אך מאז השתפר מצבה.
לפי חוקרים בארה"ב, בשנים האחרונות יש עלייה במספר המקרים שבהם ילדים קטנים משיגים גישה לכלי נשק טעונים בבית ובמקומות נוספים ויורים שלא בכוונה בעצמם או באחרים. במרוצת השנים דווח בארה"ב על אסונות רבים כאלה, בהם פעוט בן 3 שירה למוות באחותו וילד בן 4 שירה למוות בעצמו.
4 צפייה בגלריה
    ארה"ב אבי זוורנר המורה ש נורתה על ידי ילד בן 6 בכיתה
    ארה"ב אבי זוורנר המורה ש נורתה על ידי ילד בן 6 בכיתה
אבי זוורנר, המורה שנורתה על-ידי תלמיד בן 6 בווירג'יניה
הקלות שבה יכולים אמריקנים להשיג נשק נמצאת במוקד של ויכוח ציבורי בארה"ב כבר עשרות שנים: בעוד הפוליטיקאים הרפובליקנים וחלק גדול מבוחריהם מתעקשים להגן על התיקון השני לחוקה, המעגן את זכותו של כל אזרח אמריקני לשאת נשק, במחנה הדמוקרטי דורשים להחריף דרמטית את ההגבלות על רכישת נשק ונשיאתו, וכך לסלק את רוב התחמושת מהרחובות ולהפחית את הסכנה הנשקפת לאזרחים, גם ממקרים שבהם הנשק אינו מאובטח היטב, וילדים נוטלים אותו לידיהם.
פורסם לראשונה: 22:29, 16.01.23