1 צפייה בגלריה
חטיפה (אילוסטרציה)
חטיפה (אילוסטרציה)
חטיפה, אילוסטרציה
(צילום: shutterstock )
המשטרה חוקרת תלונה של אם לילד בן 12 מרמת גן שסיפר לה כי אדם ניסה לחטוף אותו בעת שהיה עם חברים בגינה ציבורית.
בשיחה עם ynet שחזרה שירלי, אמו של הילד, את השתלשלות האירועים: "הבן שלי היה עם חברים בגינה, אדם בגיר התקרב אליו והציע לו להיכנס לרכב. כשהבן שלי סירב הוא תפס אותו מהצוואר וניסה להכניס אותו בכוח לאוטו. הבן שלי הצליח להדוף אותו, אבל הוא תפס אותו שוב בכתף, ושוב הבן שלי הדף אותו, ואז הוא וחבריו ברחו משם ומיד הוא התקשר אליי".
הילד סיפר לאמו כי האיש שניסה לחטוף אותו נראה בגיל שבין 20 ל-30 ויש לו זקן ג'ינג'י. הרכב שאליו ניסה להכניס אותו היה בצבע אפור/כסוף.
שירלי פרסמה פוסט בקבוצת הורים, וגילתה שאירעו שלאחרונה אירעו מקרים דומים. "מתברר שהמקרה הזה קרה גם בגבעתיים", סיפרה. "עם אותו רכב ואותו תיאור שהבן שלי נתן. לאחר מכן קיבלתי עוד תגובה מהורה שזה קרה לילד שלו ברמת גן ממש לאחרונה והוא הצליח לברוח. זה בן אדם שמחכה לטרף שלו".
היא הוסיפה וסיפרה: "היינו במשטרה ומסרנו עדות. הבן שלי סיפר כל מה שצריך. הבנתי מהשוטרים שהם לא מקלים ראש בזה. אני מרגישה שהתרעתי ועשיתי את שלי בתקווה שהאדם הזה לא יפגע באף ילד חלילה. הבן שלי גיבור, הוא גילה תושיה ואני תוהה מה היה קורה אם הוא היה מגיב אחרת, אם הוא היה לבד. זה מפחיד כל כך והכל לאור יום".
ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה אמש (יום ב'), המשטרה פתחה בחקירה שמצויה בראשיתה, במסגרתה יבוצעו כלל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".