חשד לפגע וברח: הולכת רגל בת 85 נפצעה הערב (חמישי) באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב הכרמל בכפר סבא. לפי המשטרה, התקבל דיווח על רכב שפגע בהולכת רגל בעת שחצתה את הכביש ונמלט מהמקום. צוות מד"א פינה את האישה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, ומצבה מוגדר יציב.
מהמשטרה נמסר בהמשך כי בלשי תחנת כפר סבא הצליחו לאתר את נהג הרכב החשוד, תושב העיר בן 48, כשהוא מסתתר על גג בניין באזור מגוריו. הרכב שבו נהג אותר אף הוא. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.
3 צפייה בגלריה
אותר נהג הרכב שהיה מעובר בתאונת פגע וברח
אותר נהג הרכב שהיה מעובר בתאונת פגע וברח
זירת התאונה
(צילום: ביקורת בונה)
3 צפייה בגלריה
אותר נהג הרכב שהיה מעובר בתאונת פגע וברח
אותר נהג הרכב שהיה מעובר בתאונת פגע וברח
הנהג אותר אחרי זמן קצר
(צילום: ביקורת בונה)
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 19:33 במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על "אישה שככל הנראה נפגעה מרכב ברחוב הכרמל בכפר סבא. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו ופינו לבית החולים בילינסון קשישה במצב קשה עם חבלת ראש".
פרמדיקית מד"א קרן פייר שהגיעה לזירת התאונה סיפרה: "הפצועה ישבה על כיסא במדרכה כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש. מיד התחלנו בטיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ויציב".

דולב נהרג בתאונת דרכים בשרון, חברתו נפצעה קשה

בתוך כך, הותר לפרסום כי רוכב האופנוע שנהרג אתמול בתאונת דרכים עם רכב פרטי בצומת בית ליד שבשרון הוא דולב אבן פז, צעיר בן 25 מבת חפר. חברתו, צעירה בת 22, שישבה רכובה על האופנוע נפצעה באורח קשה.
3 צפייה בגלריה
דולב אבן פז
דולב אבן פז
דולב אבן פז שנהרג בתאונה
הרוכב נהרג בהתנגשות עם רכב פרטי בכביש 57. כתוצאה מההתנגשות, הרוכב הוטח בעוצמה והאופנוע עלה באש. בוחני תאונות הדרכים של מרחב שרון במשטרה חוקרים את נסיבות התאונה שעדיין אינן ברורות.
מותו של דולב נקבע במקום וחברתו פונתה על ידי מד"א במצב קשה לבית חולים מאיר בכפר סבא. נהגת הרכב המעורב נפצעה באורח קל ופונתה לבית חולים לניאדו בנתניה. דולב היה מאלף כלבים והובא למנוחות מוקדם יותר היום.