תיעוד: התלמידות מכות אחת את השנייה מחוץ לבית הספר בחדרה
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

שתי תלמידות בבית ספר בחדרה תועדו בימים האחרונים רבות ומכות אחת את השנייה בכניסה לאחד מבתי הספר בעיר. בתיעוד נראים גם תלמידים אחרים שמעורבים, וחלקם ניסו להפריד בין התלמידות שהתקוטטו.
על פי החשד, הרקע לעימות המתועד הוא ככל הנראה מריבה על ליבו של נער אחר. אחת הנערות, שהייתה חברתו של אותו נער, גילתה כי שהנערה האחרת נמצאת בקשר איתו - מה שעורר את כעסה והביא אותה לתקוף אותה.
1 צפייה בגלריה
תיעוד מקרה האלימות בבית הספר בחדרה בין שתי בנות בנוגע לבן
תיעוד מקרה האלימות בבית הספר בחדרה בין שתי בנות בנוגע לבן
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
התיעוד מתפרסם אחרי שבשבוע שעבר נעצרו חמש נערות אזרחיות אריתריאה בחשד למעורבות בתקיפת נערות ליד תיכון רוגוזין בקריית גת. לפי החשד, גם שם הרקע להתנפלות הברוטלית היה קשור בסכסוך רומנטי, לאחר שנטען כי אחת המותקפות נישקה את בן הזוג של אחת התוקפות.
בתיעוד מהזירה נראו החשודות בועטות ללא רחם באחת הקורבנות בעודה שוכבת על הרצפה. המותקפות, גם הן בנות 15, לא נזקקו לטיפול רפואי. צוות בית הספר היה זה שדיווח למשטרה על המקרה האלים, ובעקבות כך החלו במשטרה לגבות עדויות והגיעו לתל אביב על מנת לעצור את החשודות. בחקירה התברר כי התוקפות נסעו מתל אביב לקריית גת באוטובוס על מנת "לסגור חשבון" עם הקורבנות. בחקירתן טענו התוקפות להגנה עצמית. הן אמרו: "היא התחילה, רק באנו לדבר".
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - פנו אלינו במייל האדום