בית החולים מאיר בכפר סבא עדכן כי בשבוע האחרון הגיעו למחלקה לרפואה דחופה ילדים ארבעה ילדים מאזור השרון עם חום, פריחה ותמונה קלינית המעוררת חשד לקדחת הבהרות (Spotted Fever). מדובר במחלה הנגרמת בעקבות עקיצת קרצייה. שניים מהילדים אושפזו לצורך טיפול והשגחה. באחד המקרים התקבלה תוצאה חיובית למחלה, ובשלושת המקרים הנוספים טרם התקבלו התוצאות.