תינוקת כבת שנה נמשתה הבוקר (ראשון) מנחל הירקון, לאחר שהעגלה שבה הייתה הידרדרה למים בפארק. צוות מד"א שהוזעק לזירה פינה אותה במצב קל ובהכרה לבית החולים שיבא בתא השומר. בבית החולים מצבה הוחמר והוגדר בינוני.
בשעה 09:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פעוטה שהידרדרה עם עגלה ונפלה למים בפארק הירקון. רופא מד"א ד"ר קובי שיף סיפר: "הגענו במהירות למקום וראינו את הסבא והתינוקת, היא הייתה בהכרה מלאה ובמצב טוב, סיפרו לנו שהעגלה שעליה ישבה הידרדרה לתוך המים ומיד בסיוע עוברי אורח היא נמשתה מהמים כעבור שניות בודדות, בדקנו אותה ונכון לרגע זה מצבה יציב וטוב. פינינו אותה להמשך טיפול ובדיקות בבית החולים ואני מקווה שמצבה ימשיך להיות יציב וטוב".
2 צפייה בגלריה
מזג אוויר שמש פארק הירקון תל אביב
מזג אוויר שמש פארק הירקון תל אביב
נחל הירקון. ארכיון
(צילום: ליהי קרופניק )
2 צפייה בגלריה
אורן פלדמן רופא בבת החולים שיבא
אורן פלדמן רופא בבת החולים שיבא
אמבולנס בכניסה לבית החולים שיבא, היום
(צילום: נדב אבס )
ד"ר אורן פלדמן מבית החולים שיבא עדכן כי "הפעוטה בסך הכל במצב טוב, היא הגיעה אלינו עם קשיי נשימה, טופלה בחדר המיון ותתאשפז בבית החולים להמשך השגחה. אנחנו מצפים שמצבה ילך ויתאושש. להבנתנו היא לא שהתה זמן ממושך במים וחולצה מהר, ולכן מצבה יחסית טוב".
אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אמרה כי "חשוב בכל יציאה מהבית עם הילדים בעגלה להקפיד על הנחיות בסיסיות. מחזיקים את העגלה כל הזמן, בעת עצירה נועלים בעזרת מעצור העגלה ונמנעים מלהעמיס דברים כבדים על העגלה על מנת שלא תאבד איזון ותיפול, בייחוד במקומות מסוכנים למשל ליד מים, ליד מדרגות ובסביבת הכביש".