ריב בשיעור ספורט הסתיים באשפוז: פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי לנוער כתב אישום נגד נער בן 16 בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, זאת לאחר שתקף תלמיד בן שכבתו בגן יבנה באמצעות מקל ובעיטות והוביל לפציעתו הקשה.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד לירון שטרית, הנאשם והמתלונן תלמידי תיכון, בני אותה השכבה. במהלך שיעור ספורט השניים נקלעו למריבה במהלכה סטר הנאשם לקרבן, ואילו זה השיב לו בבעיטה. בשלב זה הגיע מורה והפריד בין הצדדים והשניים הלכו כל אחד לדרכו.
1 צפייה בגלריה
בית הספר שבו התרחש העימות
בית הספר שבו התרחש העימות
בית הספר בגן יבנה
(צילום: אריק מרמור)
בהמשך, נטל הנאשם בידיו מקל של מטאטא והמתין למתלונן מחוץ לאולם הספורט. כשהמתלונן חלף על פניו, חבט בו הנאשם בראשו באמצעות המקל עד שהמתלונן נפל אל הקרקע, אז המשיך הנאשם ובעט בראשו.
הקורבן איבד את הכרתו וטופל על ידי תלמידות שמתנדבות במד"א וצוות מורים שהוזעק למקום כתוצאה ממעשי הנאשם הובהל המתלונן לניתוח דחוף בראשו ולאחר מכן אושפז לפרק זמן לאחר האירוע. במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנער הנאשם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים כנגדו.
סבו של הילד שהוכה אמר בשיחה עם ynet בשבוע שעבר: "זה ילד לא אלים שמעולם לא הסתבך בדבר כזה. התוקף היכה אותו במקל שראשו מפוצל לשני קצוות. הוא הכה באזור גזע המוח". לדברי הסב, אחרי הוויכוח במשחק הכדורסל הם המשיכו לשחק עוד 35 דקות: "איך אפשר להגיע לדרגה כזאת של כעס, שנאה וזעם?".