איברהים מסארוה בחרי, צעיר בן 25 תושב טייבה, מת אתמול (ד') מפצעיו לאחר שנדקר בסוף השבוע האחרון. הוא פונה לבית חולים בילינסון בפתח תקווה לאחר האירוע ומאז ניסו הצוותים הרפואיים להצילו, אך כאמור בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה הגיעה לזירה ופתחה בחקירה, אלא שטרם דווח על מעצרים והרקע לתקרית אינו ברור.
מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 82 בני אדם. רוב המקרים טרם פוענחו, ונמצאים בשלבי חקירה.
1 צפייה בגלריה
אבראהים מסארוה בחרי
אבראהים מסארוה בחרי
"יצא לפגישה והוכה באכזריות". איברהים מסארוה בחרי
קרוב משפחתו אמר: "זה מזעזע שהוא מת. מדובר באדם מכובד וישר, אין לו סכסוכים עם אף אחד. הוא שמר על יחסים טובים עם כולם. כולנו מופתעים ומקווים שהמשטרה תגיע לרוצחים". לדבריו, "הוא יצא מהבית לפגישה. אחרי זמן קצר שמענו שהוא פונה לבית חולים בגלל שנדקר מספר דקירות והוכה באכזריות. היה לו פגיעות קשות בראש ובכל חלקי גופו".
קרוב המשפה אחר הוסיף: "נודע לנו כי האנשים שדקרו אותו זרקו אותו ליד הכביש. הם השאירו חלק של רכב, כדי שזה יראה כאילו הייתה תאונת פגע וברח. הם הפקירו אותו והשאירו אותו מדמם ובסוף לצערי איבדנו אותו".
הוא תהה: "מה הוא עשה בכדי שידקרו אותו למוות? בימים אלה אנשים נרצחים ולא יודעים על מה. אולי על שטות, זה לא צריך להסתיים במוות". אחד החברים אמר: "אני מופתע שאיבדנו את החבר היקר הזה. בחיים שלי לא שמעתי שהיה לו סכסוכים או בעיות. בגלל שהיא אדם טוב פגעו בו ולקחו לו את הנשמה שלו".
החבר הוסיף: "האלימות והפשיעה בחברה הערבית אין לה סוף. למרות כל הניסיונות למיגור התופעה זה לא קורה. אצלנו רק מדברים ומבטיחים הבטחות, אך לא מקיימים. כשחבר כמוהו נרצח זה מסר שכולנו בסכנת חיים".