2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 431
זירת התאונה בכביש 431
זירת התאונה בכביש 431
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אישה בת 63 נהרגה, שני בני אדם נפצעו קשה ושלושה בינוני בתאונה קטלנית הלילה (בין שלישי לרביעי) בין שני כלי רכב, בכביש 431 סמוך למושב מצליח לכיוון היציאה לכביש 44. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האישה ופינו לבתי החולים אסף הרופא וקפלן את הפצועים, כולם צעירים כבני עשרים.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 431
זירת התאונה בכביש 431
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )
חובשים על אופנועי מד"א דניאל קהלני, יששכר ויס ופראמדיק מד"א אריה מאיירס, סיפרו: "ראינו שני כלי רכב מעוכים, באחד מהם, נהגת הרכב - אשה בשנות ה-60 לחייה - הייתה מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה. חמישה מנוסעי הרכב השני היו בהכרה וסבלו מחבלות, שלושה מהם מצבם הוגדר קשה ושניים בינוני. לאחר טיפול מהיר בשטח פינינו אותם בדחיפות לבית חולים".
איציק מישקובסקי, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שני כלי רכב. בסיוע חובשים נוספים ביצענו החייאה על הגברת שלמרבה הצער נקבע מותה בזירה. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לשלושה נפגעים באורח קשה, ולשני גברים שנפצעו באורח בינוני".
אמש נהרגה הולכת רגל בת 82 מפגיעת רכב בדרך חיפה בנצרת. צוות של מגן דוד אדום פינה את האישה לבית החולים האנגלי בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. מתחילת השנה נהרגו בכבישים 330 בני אדם.