קטאר ופקיסטן, המתווכות במגעים בין ארה"ב לאיראן, פרסמו הצהרה משותפת בתום היום הראשון של השיחות בדרג גבוה שנמשכו 18 שעות בשווייץ. נכתב כי "השיחות התנהלו באווירה חיובית ובונה, חלה התקדמות מעודדת, כולל יצירת מנגנון לשיחות טכניות נוספות. הצדדים הסכימו על הקמת ועדה בדרג גבוה, שתספק פיקוח פוליטי על התיווך וראשי צוותי המו"מ ידווחו באופן קבוע לוועדה, שהסכימה על מפת דרכים לקראת הגעה להסכם סופי בתוך 60 יום". בנוסף, הצדדים הסכימו על יצירת "תא למניעת חיכוך (De-confliction cell) בין הצדדים ולבנון, בליווי המתווכים, כדי להבטיח את המחויבות לסיום המבצעים הצבאיים בלבנון. השיחות הטכניות יימשכו במהלך שאר השבוע באתר הנופש בורגנשטוק בכל הסוגיות".