מהליכוד לימינה: ראש העיר שדרות בשבע השנים האחרונות, אלון דוידי, מצטרף למפלגת "ימינה" של נפתלי בנט ומשובץ במקום השלישי. לאורך השנים דוידי היה חבר מפלגת הליכוד, ונודע כתומך של ראש הממשלה בנימין נתניהו.
כל מה שצריך לדעת על בחירות 2021 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet
"שדרות היא משימת חיי, הלב שלי, הבית שלי", כתב היום (ראשון) דוידי לתושבים. "לאורך שבע השנים האחרונות קיבלתי הצעות ממפלגות רבות, אך מטרתי המרכזית הייתה לבצע את המהפכה שהבטחתי לכם. הפכנו את שדרות מעיר שורדת ומדשדשת המוזכרת בהקשרים של טרור בלבד לעיר מתפתחת ומבוקשת, שאיכות החיים בה גבוהה.
2 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו בכנס תמיכה לאלון דוידי, מועמד לראשות עיריית שדרות
בנימין נתניהו בכנס תמיכה לאלון דוידי, מועמד לראשות עיריית שדרות
דוידי ונתניהו בבחירות המקומיות של 2018
(צילום: יהודה פרץ)
"אותה תחושת שליחות שהובילה אותי להתמודד לראשות העיר מובילה אותי כעת, כשהמדינה במשבר הגדול בתולדותיה. איני יכול לשבת מהצד ועל כן החלטתי לרתום את הניסיון הרחב שלי לטובת עתיד טוב יותר לכם ולתושבי המדינה כולה ברשימה של נפתלי בנט".
דוידי הבהיר כי הוא מתכוון להמשיך בתפקיד ראש העיר עד להשבעתו בכנסת. יו"ר הרשימה, נפתלי בנט, הוסיף כי "מדינת ישראל בכאוס בגלל מנהיגות כושלת, יש לנו תכניות מפורטות איך לשקם את הכלכלה ההרוסה ואיך לחלץ את ישראל ממשבר הקורונה. אלון דוידי עשה את זה בשדרות, ויעשה את זה עכשיו ברמה הלאומית, כחבר מוביל בממשלה שנקים".
2 צפייה בגלריה
הילה שי וזאן
הילה שי וזאן
מגנץ לסער. ח"כ הילה שי וזאן
(צילום: חוסן לישראל)
גם במפלגתו של גדעון סער הודיעו על מצטרפת חדשה לרשימה, הילה שי וזאן מכחול לבן שצפויה להתברג בעשירייה הראשונה של המפלגה. שי וזאן צפויה להגיש את התפטרותה מהכנסת בקרוב, מאחר שהיא מכהנת מטעם מפלגתו של בני גנץ. בעברה כיהנה במועצת העיר מודיעין-מכבים-רעות וכיו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי. לאחר מכן, שימשה כראש מנהל במרכז השלטון המקומי, הקימה את תנועת "שווים שונים - התנועה לשוויון הזדמנויות לנשים ולגברים" וייסדה את פורום נשות עסקים התומכות בלוחמות משוחררות מצה"ל.