הפרקליטות צפויה להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד תושב בן 54 מקריית ים שחשוד בדקירת תושב העיר בן 41 באמצעות סכין ופציעתו באורח קשה על רקע סכסוך שהחל בעקבות חסימת חניית ביתו של החשוד על ידי מכוניתו של הקורבן. שני עוברי אורח שהגיעו למקום הצליחו להוציא את הסכין מהחשוד ולהרחיקו מהקורבן. אחד מעוברי האורח, צעיר בן 21, נדקר בעצמו ונפצע באורח קל. בתיעוד מהתקיפה שהתרחשה ב-3 בנובמבר, ניתן לשמוע את הקורבן אומר: "אני מת, הוא דקר אותי". צפו בתיעוד שבפתח הכתבה.
מחקירת התקיפה עלה כי הסכסוך בין השניים, שלהם לא הייתה היכרות מוקדמת לפני חסימת החניה, הוביל להתנכלויות ואיומים הדדיים. "במהלך החקירה התברר, כי בערב התקיפה, הבחין החשוד בקורבן שישב בפיצרייה. הוא התנפל עליו והחל להכותו", סיפר ראש משרד החקירות בתחנת זבולון, רפ"ק אנטולי יאשה. "הקורבן הצליח לברוח ממנו, ובהמשך חזר למקום. כאשר החשוד חלף עם מכוניתו במקום, הוא הבחין שוב בקורבן. החשוד התנפל עליו חמוש בסכין והצליח לדקור אותו חמש פעמים".
1 צפייה בגלריה
הקטטה בקריית ים בעקבות ריב על חניה
הקטטה בקריית ים בעקבות ריב על חניה
התקיפה בקריית ים
יאשה ציין כי "הקורבן ניסה להגן עצמו ללא הצלחה", והוסיף: "אם שני האזרחים לא היו מתערבים, זה היה נגמר ברצח". לפי החקירה, לאחר הדקירה החשוד נמלט מאזור הקריות אל כתובת נוספת שיש לו במגדל העמק. עם זאת, עוד באותו הלילה הוא נעצר והועבר לחקירה במשטרה.
לטענת החשוד, אין לו כל קשר לתקיפה והוא כלל לא היה במקום בזמן שהתרחשה. בנוסף, החשוד הכחיש בחקירתו שיש לו סכסוך כלשהו עם הקורבן. עם זאת, האחרון סיפר לחוקרים על הסכסוך וטען כי החשוד הוא זה שפגע בו.
רפ"ק אנטולי יאשהרפ"ק אנטולי יאשהצילום: דוברות המשטרה
לדברי יאשה, "הצלחנו לגבש תשתית ראייתית חדשה נגד החשוד, ובכוונת הפרקליטות להגיש כבר בקרוב כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים". קצין המשטרה הוסיף כי "כתב האישום יהיה בגין עבירות של חבלה חמורה, איומים והחזקת סכין".