כמה פעילי ימין הפגינו נגד יו"ר רע"מ מנסור עבאס היום (שבת) בצהריים מחוץ לאירוע "שבתרבות" ברמת השרון, אחת מהן אף תועדה יורקת על חלון מכוניתו. בריאיון שערך במקום התעמת ח"כ עבאס עם אישה שישבה בקהל והטיחה בו כי העמותות שתומכות במפלגתו תומכות בטרור. עבאס השיב לה: "אם הייתי יושב עם בנימין נתניהו בקואליציה לא הייתם בכלל מעלים את הטענה הזו".
לדבריו, נתניהו קיים איתו משא ומתן. "אתם חושבים שהוא ניהל איתי מו"מ מבלי לעשות תחקיר? לראות מי אני, מי היא התנועה האיסלאמית?", הסביר. על הטענות עצמן אמר: "ישראל היא מדינת חוק. גורמי המקצוע לא מצאו כל דופי בפעילות שלנו ובפעילות של התנועה האיסלאמית. גייסתם הרבה כספים כדי לנסות להשחיר את פניה של התנועה האיסלאמית ושל רע"מ. בסדר, תמשיכו בזה, אבל לא תצליחו".

1 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו, מנסור עבאס ויאיר לפיד
בנימין נתניהו, מנסור עבאס ויאיר לפיד
"לא פוסל אף אחד. מקווה שהממשלה הנוכחית תשיג 61"
(צילום: רויטרס, עידו ארז, AP)
דבריו בריאיון, יש לציין, זכו למחיאות כפיים מצד רוב היושבים בקהל. הוא נשאל אם יישב עם נתניהו לאחר הבחירות והשיב: "אני לא פוסל אף אחד ברמה העקרונית, ואני מקבל את החברה היהודית כפי שהיא. אם לרגע מישהו חושב שאין לי ערכים ואני אלך עם כל מי שרוצה אותי הוא טועה בגדול. אני לא פוסל אף אחד, מי שפוסל אותי פוסל את עצמו".
עם זאת הוא ציין כי הוא מקווה להמשך קיומה של הממשלה הנוכחית גם לאחר הבחירות: "אני מקווה שהממשלה הנוכחית תצליח להשיג 61 כדי להמשיך ולתת תקווה לכל אזרחי המדינה. זו הפעם הראשונה שמפלגות מהקצה של הימין ושל השמאל יושבות יחד. הנוכחות של רע"מ במערך הזה אפשרה את החיבורים ממרצ ועד ימינה, שהם מאוד חשובים".