פעילי ליכוד תועדו אתמול (שבת) דורכים על תמונותיהם היועמ"ש אביחי מנדלבליט ושר המשפטים אביחי ניסנקורן, במהלך הפגנה שערכו מול מחאת הדגלים השחורים ברחבת המדיטק בחולון. בנוסף הם קראו "בוגדים", "תישרפו" וקללות אחרות לעבר המוחים נגד בנימין נתניהו. מובילת ההפגנה, פעילת הליכוד אורלי לב, אמרה בתגובה ל-ynet: "אני נגד כל זה".
עם זאת, בתיעוד האירוע נשמעת לב מכנה את המפגינים נגד נתניהו "עוכרי ישראל. אין להם חגים, אין להם מושג מה זה יהדות ומה שמוביל אותם זה שקרים. שימו לב לתמונות ששמנו כאן של מנדלבליט וניסנקורן. הם באים לכאן להגיד שנתניהו מושחת בזמן שהם מייצגים את המושחתים".
1 צפייה בגלריה
פעילי ליכוד דורכים על תמונותיהם של אביחי מנדלבליט ואביחי ניסנקורן במהלך הפגנה שערכו בחולון
פעילי ליכוד דורכים על תמונותיהם של אביחי מנדלבליט ואביחי ניסנקורן במהלך הפגנה שערכו בחולון
דורכים על תמונותיהם של מנדלבליט וניסנקורן. מתוך התיעוד
בשיחה עם ynet היא טענה שהאווירה התחממה לאחר מעצר של שני בני 17, בטענה שניסו להיכנס לשטח ההפגנה של הדגלים השחורים. "היה שם ביזיון ענק מצד משטרת ישראל כי לקחו נערים וגררו אותם על הרצפה כמו שקי אשפה", הוסיפה. "מה מצפים ממני? אני לא אחראית על כל מה שפעילים עושים כי אני לא אבא ואמא שלהם".
האירוע התרחש יממה אחרי שתומכי ימין זרקו ביצים על מפגינים נגד נתניהו ואיימו עליהם באירוע מחאה שהתקיים במקום אחר בעיר – בכיכר קוגל. אחד המשתתפים שחשש להיחשף בשמו סיפר: "אחרי שפעילי ימין הגיעו למפגינים בכיכר קוגל בסוף השבוע, היו עוד אירועים שבהם זרקו על מפגינים ביצים ואבנים. פעילים ממש פוחדים שהאלימות המילולית תוביל לפגיעה פיזית כי יש הסתה חמורה נגדנו. אנחנו מביעים מחאה שהיא לגיטימית בדמוקרטיה".
מארגון הדגלים השחורים נמסר: "ככה נראית ההסתה של נתניהו. אלה תמונות שלא היו מביישות את איראן - ולשם נתניהו רוצה לקחת את מדינת ישראל. גם אותם אנשים שטופי ההסתה נפגעים מהסיוט שאליו נתניהו גורר את המדינה. לישראל מגיעה מנהיגות שעסוקה בטיפול בקורונה, בכלכלה, בחיבור מחדש ואיחוד הקרעים, מנהיגות שדואגת לכל האזרחים והאזרחיות ללא קשר למי הם הצביעו או מאיפה הגיעו".