לשכת התביעות של מרחב העמקים במשטרה הגישה אתמול (שני) כתב אישום נגד תושב בית שאן (33), שתקף אדם ברחוב באמצעות אלה ובמקרה אחר דקר נהג הסעות בזמן נסיעה.
על פי האישום, שהוגש על ידי פקד אריאל אלישיב, "ב-2 ביולי התקבל דיווח בתחנת המשטרה, לפיו נהג הסעות מבית שאן נדקר על ידי תושב העיר על רקע סכסוך ישן שאירע לפני כשבע שנים. הנהג מסר את פרטי האירוע ופינה את עצמו לבית החולים". פקד אלישיב אמר כי התושב נעצר זמן קצר לאחר מכן, והוא נאשם בפציעה כשהעבריין מזויין, החזקת אגרופן, ריבוי מקרי איומים, ריבוי מקרי שיבוש מהלכי משפט ותקיפה סתם.
1 צפייה בגלריה
נהג הסעות מבית שאן הותקף
נהג הסעות מבית שאן הותקף
"התנפל עליו עם אגרופן ודקר אותו בירך ובכתף". תיעוד התקיפה
מפקדת משטרת בית שאן סנ"צ רונה מורד סיפרה כי הנאשם "היה בבריחה. עצרנו אותו אחרי שהסתתר בבית של קרוב משפחתו בצפון, ומהחקירה עולה כי חייג מספר פעמים לקורבן אך הוא לא ענה לטלפון. מאוחר יותר נוצר קשר בין השניים ונהג ההסעות אסף את הנאשם ברכבו. תוך כדי נסיעה הטיח הנאשם בנהג סכסוך ישן - ואז התנפל עליו עם אגרופן ודקר אותו בירך ובכתף".
סנ"צ רונה מורדסנ"צ רונה מורדצילום: שרון צור
עוד עולה מכתב האישום כי לאחר שדקר את נהג ההסעות הזהיר אותו שלא יפנה למשטרה, ואף דרש ממנו עשרת אלפים שקלים בתוך שלושה ימים. לאחר שנפרדו הגיע הנהג לתחנה ומסר את תלונתו. בנוסף, מספר ימים לפני הדקירה התקבל סרטון בתחנת המשטרה, שבו תועדה תקיפה אלימה שביצע הנאשם לכאורה כלפי תושב העיר. "הזמנו את הקורבן להגיש תלונה, אך הוא סירב וטען כי לא היו דברים מעולם", אמרה סנ"צ מורד.
עו"ד זוהר ארבלעו"ד זוהר ארבלצילום: חגי אהרון
באישום, שהוגש על סמך הסרטון על אף שלא הוגשה תלונה, צוין כי "בתאריך 27 ביוני הבחין הנאשם באדם שהולך ברחוב התומר בבית שאן, יצא מרכבו ובעודו אוחז באלה רדף אחריו. מספר אנשים שנותרו ברכב תפסו את הקורבן שניסה לחמוק בריצה, והנאשם תקף אותו באמצעות האלה תוך שהוא חובט בגופו ובראשו מספר רב של פעמים - כל זאת כשהוא שוכב על הקרקע".
עו"ד זוהר ארבל, סנגורו של הנאשם, מסר בתגובה כי "מרשי מכחיש את כל הטענות שהועלו נגדו. ננהל את המשפט עד תום".