כוכבי רשת שתיעדו את עצמם נוסעים בלמבורגיני התנגשו במכונית שבה היו אם ושני ילדיה הקטנים. ילד בן חמש מת מפצעיו בדרך לבית החולים. אמו בת ה-35, ואחותו בת השלוש, נפצעו.
התאונה הייתה אתמול (יום ד') ברומא, בשעות אחר הצהריים. המשטרה פתחה בחקירה בחשד להריגה. הנהג של הלמבורגיני, צעיר בן 20, עבר בדיקת סמים שבה נמצא חיובי לקנאביס.
2 צפייה בגלריה
זירת תאונה ב רומא איטליה למבורגיני
זירת תאונה ב רומא איטליה למבורגיני
זירת התאונה ברומא
(צילום: STRINGER / ANSA / AFP)
במכונית הספורט היוקרתית - והשכורה - היו חמישה צעירים בני 20 עד 23. שלושה מהם הם כוכבי רשת איטלקים, ומופיעים בסרטונים בערוץ היוטיוב TheBorderline שלו כ-600,000 עוקבים.
לפי הדיווחים באיטליה, הצעירים השתתפו ב"אתגר רשת" שבו נדרשו לשהות בלמבורגיני 50 שעות ברציפות. עדי ראייה סיפרו כי הם ראו את החבורה נוסעת בפראות ברומא, מעל המהירות המותרת. בסרטון האחרון שצילמו כוכבי הרשת נראה אחד מהם נכנס למכונית למבורגיני כחולה ואומר לצופים: "מכונית ה'סמארט' שלכם שווה 300 אירו בסופרמרקט - והמכונית שלי שווה מיליארד".
2 צפייה בגלריה
אילוס אילוסטרציה למבורגיני
אילוס אילוסטרציה למבורגיני
רכב למבורגיני. "אתגר הרשת" נגמר בטרגדיה
(צילום: GUIDO BISSATTINI / Shutterstock)
אחד מחברי TheBorderline שלח את תנחומיו למשפחתו של הילד שנהרג, והבהיר שהוא לא היה הנהג. בעמוד היוטיוב של כוכבי הרשת חלק מהגולשים הגיבו לתאונה הקטלנית וגינו את התנהלותה של החבורה. אחד הגולשים כתב: "תסגרו את הערוץ מתוך כבוד למשפחה שהרסתם".
איש הימין מתיאו סלביני, שמכהן כיום כשר התחבורה של איטליה, הגיב לתאונה ולנהיגה הפראית של חבורת הצעירים ואמר שהוא יכול לשנת את המהירות המקסימלית המותרת בכבישים ולהטיל הגבלות שונות, "אך מול טיפשות - שהופכת לטרגדיה - לא ניתן לעשות דבר".