3 צפייה בגלריה
שימי דדון
שימי דדון
הנרצח שימי דדון וזירת הרצח
הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד רונן ירמיהו (22), רן יחזקאל (22), גל שושני (48) ודור יוסף (27), בגין רצח בנסיבות מחמירות של שימי (שמעון) דדון סמוך לקניון הזהב בראשון לציון באוגוסט האחרון. לפי כתב האישום, הארבעה עמדו מאחורי הרצח במסגרת סכסוך מתמשך בין שתי קבוצות עבריינים.
כתב האישום כולל סעיפים של רצח בנסיבות מחמירות, ניסיון רצח, עבירות נשק ועוד, כל אחד מהארבעה על פי חלקו. כתב האישום כולל נאשם נוסף לו מיוחסת עבירה של פגיעה בפרטיות, לאחר שעקב ביחד עם ירמיהו אחרי אבי כחלון במטרה לפגוע בו.
מכתב האישום עולה כי הארבעה השתייכו לחבורה עבריינית בראשה עמדו האחים דין ושון קסנטיני. לחבורה סכסוך ארוך שנים עם האחים נועם ואבי כחלון, אשר גם הם עומדים בראש חבורה עבריינית אליה בין היתר משתייך גם שמעון (שימי) דדון המנוח.
מתוך כוונה לגרום למותם של האחים כחלון, עקבו הנאשמים אחרי אבי כחלון במטרה להתחקות אחר תנועותיו. לאחר שסוכלו הניסיונות של החבורה לפגוע באבי כחלון באמצעות מעקב, החליט יוסף לצרף לתוכנית את שושני, שהיה חייב כסף לאחים כחלון. השניים סיכמו כי שושני יצור קשר עם נועם כחלון ויתאם מפגש באמתלה של הסדרת חובו.
3 צפייה בגלריה
תיעוד מרגעי הרצח
תיעוד מרגעי הרצח
תיעוד מרגעי הרצח
(צילום: דוברות המשטרה)
לאחר שנפגשו הצדדים פעל שושני על מנת לעכב את הנוכחים עד להגעת ירמיהו ויחזקאל. עת הבחין שושני בשניים, רכובים על גבי קטנוע, נפרד מהחבורה והחל לצעוד לעבר רכבו. כאשר ירמיהו ויחזקאל הגיעו אל מקום המפגש שלף ירמיהו אקדח, הנוכחים במפגש אשר הבחינו באקדח החלו להימלט מהמקום. אז החל ירמיהו לירות לעבר נועם כחלון ואדם נוסף, שניסו להימלט מהמקום.
במקביל לאמור, החל המנוח לרוץ מהמקום, אז זינק ירמיהו מהקטנוע והחל לרדוף אחריו באקדח שלוף, לאחר שהצליח להשיגו ירה לעברו, גם לאחר שהמנוח נפל המשיך ירמיהו לירות לעברו על מנת לוודא את מותו. לאחר הירי אסף יחזקאל את ירמיהו על האופנוע והשניים נמלטו מהמקום. במקביל לכתב האישום הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים נגדם.
3 צפייה בגלריה
הסנגורים נעמה אלחדד, תמיר סננס, יצחק איצקוביץ, רצון דרחי ושחר חצרוני
הסנגורים נעמה אלחדד, תמיר סננס, יצחק איצקוביץ, רצון דרחי ושחר חצרוני
הסנגורים נעמה אלחדד, תמיר סננס, יצחק איצקוביץ, רצון דרחי ושחר חצרוני
(צילום: מוטי קמחי )
הסנגורים נעמה אלחדד, תמיר סננס, יצחק איצקוביץ, רצון דרחי ושחר חצרוני, מסרו כי "מדובר בתיק נסיבתי קלוש הנשען על כרעי תרנגולת ואין לנו ספק כי לאחר שבית המשפט ייחשף למלוא הראיות אף הוא ייווכח בחפותם".