אישה בת 42 מתל אביב נעצרה ביום חמישי האחרון, אחרי שגבר ששהה איתה במלונית בתל אביב התעורר, גילה שעזבה - ואז הבחין שאקדחו האישי נעלם. היא נתפסה, נעצרה ומכחישה, והנשק בינתיים לא אותר.
בצו המעצר נגד האישה נכתב כי היא חשודה בכך ששללה את כושר ההתנגדות של האיש לצורך הגניבה. "בנוסף, היא קיללה את השוטרים והפריעה להם בעבודתם", נטען.
סעיפי העבירה שיוחסו לה כללו שלילת כושר ההתנגדות לצורך עבירה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, גניבה והעלבת עובד ציבור. כשטען הסנגור התורן שאינו מבין מה כתוב בבקשה, השוטר ניסה להסביר: "היא, כביכול, ניצלה מצב שבו הוא היה".
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה בחמישה ימים, ובדיון שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב היא ביקשה שימונה לה עורך דין מהסנגוריה הציבורית - ואף נקבה בשמה של פרקליטה ספציפית.
רס"ב יבגני קפילביץ', נציג המשטרה, אמר כי "מדובר במתלונן שבילה עם החשודה ונרדם. כאשר התעורר, הוא הבחין שנגנב ממנו רכוש, כולל נשק. עצרנו את החשודה, אך לא מצאנו את הנשק בשלב זה".
בתיעוד מהמלונית, שבו מחזיקה היחידה החוקרת, נראית החשודה נכנסת עם המתלונן אל החדר - ויוצאת עם רכושו. עם זאת, גם בסרטון לא נראה האקדח. המתלונן, מצידו, הגיש את התלונה רק בשעות הערב, על אף שנצפה בשעה 11:00 במצלמה.
נציג המשטרה הבהיר בדיון כי "שאלנו אותו את השאלות הקשות, כולל למה הוא לא דיווח. יש הסבר מניח את הדעת לכך". בנוסף, טען נציג המשטרה, "מצאו את החשודה באתר סמים, נסעו איתה לכתובתה, ערכו חיפוש - ולא מצאו דבר".
הפרקליט של החשודה טען מנגד: "בית המשפט צריך לבחון אם רואים גניבת אקדח והאם האקדח נמצא בידיה של החשודה? על זה היא עצורה, ולא על גניבה של כמה חפצים אישיים". הוא הדגיש את העיקר - שהמתלונן לא הודיע מיד למשטרה - ואולי בזמן זה נגנב הנשק על ידי מישהו אחר. "אם אין ראיה פוזיטיבית הקושרת אותה כעת לגניבת הנשק – אני מבקש להורות על שחרורה המידי", סיכם.
שופט בית המשפט השלום בתל אביב אמנם הסכים כי "תמוה שבבקשה לא מצוינת עבירת נשק ודי לחכימא ברמיזא", תוך ביקורת על המשטרה. הוא הוסיף כי "אין מחלוקת כי העבירה המרכזית המיוחסת לחשודה היא עבירת הגניבה, כאשר נטען כי החשודה והמתלונן בילו יחדיו ובעת שנרדם, גנבה את אקדחו, אותו הוא מחזיק ברישיון".
השופט ציין כי "נחה דעתי כי קיים, לעת הזו, חשד סביר למיוחס לחשודה ברמה של ראיות נסיבתיות", הדגיש את עברה הפלילי בתחום עבירות הסמים והרכוש - והאריך את מעצרה עד ליום ראשון.