בזמן שבישראל זועמים בכל פעם שמגיעות ידיעות על תלישת תמונות חטופים בחו"ל, זה קרה גם בארץ - ולדרישת שוטר. ליד אולפני ערוץ 14 במודיעין נתלו שלטים עם תמונות החטופים, ולפי נוכחים שוטרים שהגיעו למקום דרשו להסירם בטענה שמדובר במחאה.
2 צפייה בגלריה
המשטרה דרשה מאזרחים להוריד את השלטים של החטופים שתלו מול אולפני ערוץ 14 במודיעין
המשטרה דרשה מאזרחים להוריד את השלטים של החטופים שתלו מול אולפני ערוץ 14 במודיעין
השלטים, ליד האולפנים
במשטרה הגיבו לכך ואמרו כי "שיקול הדעת של השוטר באירוע היה בניגוד להנחיות ומדיניות המשטרה. ליבם של השוטרים עם החטופים ובני משפחותיהם ומשטרת ישראל מחבקת, תומכת ומתפללת לשובם המהיר. המשטרה מחבקת ותומכת במשפחות ומייחלת יחד עם כל עם ישראל לשובם המהיר של החטופים ארצה".
במקרה אחר, בלילה שבין רביעי לחמישי נעצרה תושבת עומר לאחר שריססה גרפיטי עם המספר 1400 על הגדר של ח"כ שלום דנינו (ליכוד), המתגורר אף הוא ביישוב.
2 צפייה בגלריה
רוססה כתובת 1400 ליד בית ח"כ שלום דנינו בעומר
רוססה כתובת 1400 ליד בית ח"כ שלום דנינו בעומר
ריסוס הכתובת, ליד בית ח"כ דנינו
עו"ד שרה חביב ממערך עצורים טענה שאותה עצורה נשאלה בחקירה למי הצביעה בבחירות האחרונות. "היא סירבה לענות וטענה שלאור קו החקירה היא שומרת על זכות השתיקה מכאן והלאה. בין היתר נשאלה אם היא מכירה חברי כנסת", אמרה עורכת הדין.
לדבריה, "מדובר בחקירת השתקה פוליטית שנועדה לצנן את המחאה שמתעוררת נוכח הטבח הנוראי של 7/10 והעובדה כי האחראים לטבח ממלאים פיהם מים ושותקים. תפקיד המשטרה איננו להגן על השלטון אלא לשמור על הסדר הציבורי ולהגן על האזרחים. שאלות על הצבעה חשאית בבחירות לכנסת הן שאלות אסורות על פי דין והן חושפות את ערוות המשטרה ברבים".