המשטרה עצרה הבוקר (ראשון) את פעילת הליכוד טל גלבוע (44), תושבת כפר סבא, בחשד שתקפה וירקה לעבר פעילים פוליטיים של יש עתיד בזמן שתלו שלטים בעיר. שוטרים שהגיעו למקום ניסו לעכב את גלבוע לחקירה, אולם מאחר שסירבה - נאזקה ונעצרה. לאחר מספר שעות היא שוחררה. קרוביה טענו כי פעילות יש עתיד תקפו אותה וירקו עליה, והוסיפו כי המעצר נעשה בכוח קיצוני. צפו בתיעוד המעצר.
2 צפייה בגלריה
טל גלבוע ליכוד
טל גלבוע ליכוד
תיעוד המעצר של גלבוע, היום
(מתוך הפייסבוק)
2 צפייה בגלריה
טל גלבוע ליכוד
טל גלבוע ליכוד
(מתוך הפייסבוק)
הילי לייפציגר, אחת מפעילות יש עתיד שהותקפה, סיפרה כי "הגעתי מוקדם בבוקר לתלות שלטים על הגשר ברחוב תל חי, וגם היא הגיעה ותלתה שלטים. היא ביקשה שלא אתלה שלטים על השלטים שלה, ולמרות זאת היא החלה לתלות היכן שאני תליתי. בשלב זה היא החלה לתקוף ולדחוף אותי".
לייפציגר המשיכה לתאר איך גלבוע "התקרבה לפנים שלי, ירקה עליי, ובעטה בי במפשעה. היא התקשרה ראשונה למשטרה, ואני אחריה". לדבריה, "במקום עבר אדם שראה אותי בוכה ושאל אותי מה קרה, אז סיפרתי שהיא תקפה אותי. לבסוף הגיעה המשטרה ועצרה אותה".
בעקבות מעצרה של גלבוע, ששוחררה בצהריים, הפגינו מול תחנת משטרת כפר סבא כ-10 בני אדם שנופפו וצעקו במגפון במחאה. המשטרה עיכבה פעילת יש עתיד, תושבת חיפה בת 28, בחשד למעורבות באירוע. היא שוחררה בתום חקירתה.
נציגיה של גלבוע, עורכי הדין הדר צור ורוני מרטן, אמרו עם שחרורה: "גלבוע הותקפה היום בכפר סבא על-ידי פעילת יש עתיד ללא שום התגרות מצידה, ורק בשל היותה מזוהה עם תנועת הליכוד. בעקבות התקיפה גלבוע הזמינה משטרה למקום, אולם באופן תמוה גלבוע היא זו שנעצרה. מדובר במעצר מיותר לחלוטין שהיה ראוי ורצוי למשטרה להימנע ממנו. הגברת גלבוע שוחררה ללא כל תנאי מגביל, אנו שמחים על ההחלטה ומברכים על כך. עם שחרורה גלבוע הגישה תלונה נגד אותה פעילה".
פורסם לראשונה: 13:36, 23.10.22