המשטרה עצרה אתמול (ראשון) ארבעה צעירים שניסו לחסום משאיות שהגיעו מנמל אשדוד לניצנה, לצורך העברת סיוע הומניטרי לרצועת עזה. בתיעוד שהגיע לידי ynet הם נראים עומדים בכביש ומנסים לעצור את המשאיות, ובמשטרה טוענים כי האירוע התפתח גם לאלימות - שבמהלכה הותקפו נהגי המשאית.

2 צפייה בגלריה
המשאיות הישראליות שהגיעו מנמל אשדוד לניצנה עם סיוע הומנטירני בדרך לרצועת עזה
המשאיות הישראליות שהגיעו מנמל אשדוד לניצנה עם סיוע הומנטירני בדרך לרצועת עזה
הנזק שנגרם לאחת המשאיות
לפי המשטרה, אתמול אחר הצהריים נפתחה חקירה עם קבלת דיווח על "אירוע אלימות" בכביש 40, סמוך לצומת טללים, שבמהלכו הותקפו שני נהגי משאית על-ידי מספר חשודים שזרקו עליהם אבנים, ריססו לעברם גז מדמיע וגרמו נזק לצמיגי המשאית.
עם קבלת הדיווח פעלו שוטרי תחנת שגב שלום של מרחב הנגב לאיתור המעורבים, ועצרו את ארבעת החשודים בעת שנסעו ברכבם סמוך למחלף בית קמה. בהודעת המשטרה נכתב כי בחיפוש ברכבם נתפס סכין מתקפל ומכשיר גז מדמיע.
החשודים, תושבי שילה, יקיר ועמיחי בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, נעצרו לחקירה בתחנת שגב שלום. על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם הם יובאו היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.
עורך דינם של החשודים, נתי רון מארגון חוננו, טוען כי הם מכחישים כל קשר לביצוע אלימות מכל סוג. "הם אזרחים מסורים שנסעו היום למעבר ניצנה כדי למחות ולתעד משאיות שמסייעות לאויב בשעת מלחמה. הם אכן הצליחו לתעד ולהפיץ את זה ברשתות החברתיות, ואז המשיכו בנסיעה למרכז הארץ - כשלפתע הם נעצרו בחשד לעבירות של תקיפה. החשודים מכחישים את המיוחס להם ואין להם שום קשר לשום תקיפה שהיא".
פורסם לראשונה: 22:48, 28.01.24