ננסי שניידר בת ה-70 הותקפה ביום חמישי האחרון באבן אחרי שהעירה לגבר שחסם את המדרכה עם רכבו באחד מרחובות תל אביב. האבן פגעה בה ובכלב שלה, והגבר שזרק אותה נמלט ובהמשך אותר על-ידי המשטרה, נעצר ונחקר. בהמשך שוחרר למעצר בית והחקירה נגדו נמשכת.
בתיעוד התקרית נראתה שניידר אומרת לנהג החוסם: "אני לא יכולה לעבור, אני עם כלב ועגלה. תתבייש לך, יש לך ילדים, איזה חינוך אתה נותן להם? יכולת לחנות כאן. עכשיו עברה אישה עם ילד". לאחר מכן איים הגבר לזרוק עליה אבן ואמר לה: "את רוצה שעכשיו אני אזרוק אבן?". היא השיבה: "תנסה", והוא בתגובה קילל אותה והשליך עליה את האבן.

2 צפייה בגלריה
אבן נזרקה על קשישה בזמן ויכוח על חניה
אבן נזרקה על קשישה בזמן ויכוח על חניה
רגלה של שניידר לאחר התקיפה
2 צפייה בגלריה
אבן נזרקה על קשישה בזמן ויכוח על חניה
אבן נזרקה על קשישה בזמן ויכוח על חניה
הרכב החוסם
בריאיון לאולפן ynet אמרה הבוקר שניידר: "אני בחרדות מהבן אדם, מהיצור הזה. אמרתי לו לך לעזאזל, שזו לא ממש קללה והוא אמר 'אה, את מקללת אותי? אני לא קיללתי אותך'. הוא אמר 'איזה ילדים יש לך?', זה יכול להתפרש כמו ילדים רוצחים. זה לא חיובי'".
היא הוסיפה: "אני לא תיארתי לעצמי שיש שם אבנים. זו הייתה לבנה. אם הייתי יודעת שיש שם לבנות הייתי בורחת. שמתי את הרגל כדי להגן על הכלב והרגל נפגעה לי. העצם עד עכשיו כואבת לי. המשטרה לא ממש עוזרת. שוטרים אמרו לי תבואי לתחנה. בתקופה של הקורונה זה מסוכן ואני אישה מבוגרת. בואו לקחת ממני תלונה".