מה יש בו בחודש הרמדאן החשוב והקדוש שגורם למדינת ישראל ולמדינות דמוקרטיות בעולם להגביר כוננות עד לרמה הגבוהה, לקיים שיחות מקדימות עם הנהגות ערביות מוסלמיות, להתריע ולהזהיר? המציאות המעוותת הזו מצמררת אותי בכל שנה מחדש, צורבת לי בבשר החי. כמוסלמי, ערבי ישראלי גאה, אני מבקש לשפוך מים צוננים על העיוות הנורא הזה: הרמדאן הוא חודש של התבוננות פנימית, של ניקיון הנפש, של צום, של חיבור בין האדם לאלוהיו. זהו חודש שבו כל מוסלמי בעולם אמור להרבות טוב, להרבות חסד, להרבות אהבה. זהו חודש המלמד אותנו מהן צניעות, ענווה, רגישות לזולת, חמלה וצדקה.
הטרגדיה הנוראה של חודש הרמדאן היא יחסי הציבור הגרועים והמפלצתיים שיצרו לו בני בליעל המחללים את קדושתו. אלו הנאחזים בקוראן הקדוש, ומעוותים את ערכיו ואמונותיו.
הטרגדיה הנוראה של חודש הרמדאן היא יחסי הציבור הגרועים והמפלצתיים שיצרו לו בני בליעל המחללים את קדושתו. אלו הנאחזים בקוראן הקדוש, ומעוותים את ערכיו ואמונותיו
הרמדאן הוא החודש שבו נמסר הקוראן הקדוש על ידי המלאך גבריאל באוזניו של הנביא מוחמד, עליו השלום. בחודש זה, על כל מוסלמי בכל מקום בעולם מוטל לכבד את המעמד הזה, ולציין את הרמדאן בשמחה, בכבוד, בסעודת פתיחה עשירה, באווירה משפחתית מחבקת. רק במדינת ישראל, הרמדאן הפך למשהו מסוכן, אלים. זו אינה דרכו של האיסלאם.
בקוראן מוטמעים ערכים נאצלים של אהבת אדם. דווקא בימים נוראים אלו, אחרי הטבח המחריד של 7 באוקטובר – טבח שנעשה על ידי מפלצות אדם, בחילול הקודש ובשם הקוראן – עלינו לזכור שהקוראן הוא ספר הדרכה לאדם טוב יותר. הקוראן שלנו מתנגד נחרצות לרצח, לאונס, לשחיטה, לעריפת ראשים, לשריפת אדם, לביזה, לחטיפה. הקוראן שלנו מתאבל על הרצח שערכו לו מוסלמים פונדמנטליסטים, שאין להם אלוהים. אנשים מתועבים אלה אינם בני האלוהים – הם הכופרים באלוהים, בנביא, מחללי ומביישי האיסלאם.

1 צפייה בגלריה
הר הבית
הר הבית
מתפללים בהר הבית בחודש הרמדאן בשנה שעברה
(צילום: AP)


חודש הרמדאן הדופק בחלוננו הוא חודש של אהבה. קשה מאוד בימי מלחמה אלה לדבר על אהבה ושלום – דמם של החפים מפשע שנרצחו במיטותיהם זועקים מהאדמה, נאקות החטופים בוקעות ממנהרות חשוכות ואפלות. בחודש הרמדאן, אחריותו של כל מוסלמי בעולם – ובמדינת ישראל בפרט – להחזיר את כבודו האבוד והנרמס של חודש השלום הזה, לשקם את הריסות הכופרים.
אלוהים שלנו אוהב בני אדם. הנביא שלנו מרחם על הבריות. הקוראן שלנו הוא מופת של צדק ומוסר. אנחנו, בני האור המוסלמים, ננצח את המוסלמים הכופרים מחללי חודש הרמדאן והקוראן הקדוש. נאיל זועבי הוא מנהל בית ספר ומרצה. בבחירות 2021 שוריין ברשימת הליכוד לכנסת
נאיל זועבי הוא איש חינוך ומרצה. בבחירות 2021 שוריין ברשימת הליכוד לכנסת

פורסם לראשונה: 00:19, 19.02.24