1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
צעיר בן 22 מהגליל התחתון, שחש פגוע מפיטוריו מחברת שליחויות, החליט לנקום בחברה שבה הופסקה עבודתו. על פי כתב האישום שהוגש נגדו ונגד אחיו וחברו לבית המשפט המחוזי בנצרת, הצעיר הזמין חבילה ממספר טלפון פיקטיבי אל מושב כפר קיש, וכשהגיע ליעד המשלוח הנאשמים הוציאו לפועל את תוכניתם.
אחד מהשלושה ריסס את פניו של השליח בגז פלפל, הוא הוכה באגרופים ובבעיטות, ורכב השליחויות ובו סחורה בשווי אלפי שקלים וכן כספו של השליח נגנבו ממנו. בתום חקירה שניהל רס"ב עופר אליהו, חוקר בכיר במשטרת עפולה, השלושה הואשמו בשוד מזוין בצוותא ובתקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות.
בכתב האישום צוין כי קורבן התקיפה, סטודנט באוניברסיטת בר אילן, הצליח באפיסת כוחות לחייג למוקד 100 של המחוז הצפוני ולבקש סיוע. השליח סיפר שהוא נמצא בכניסה לשכונת בנה ביתך במושב, ובסיוע אזרח שנתן לו את הטלפון הנייד שלו - הצליח לחייג למשטרה. השליח שהותקף פונה לקבלת טיפול בבית החולים העמק בעפולה ובמקביל נגבתה ממנו עדות ראשונה.

"הוא נפגע שהמנהלת הוציאה אותו מהוואטסאפ"

רס"ב אליהו סיפר: "התחלנו לחקור וחיפשנו את מזמין החבילה. התברר שהוא עשה את זה דרך פרופיל פיקטיבי וכרטיס סים שנועד רק למטרת השוד. הקורבן סיפר שהגיע למקום חשוך לאחר שמזמין החבילה שלח לו מיקום בוואטסאפ. כשהגיע מישהו, הוא נופף לו ביד - ואז הגיח אדם אחר וריסס לו את הפנים בגז פלפל. זאת הייתה חקירה מאוד מורכבת".
קצין המשטרה הוסיף: "העילה לאירוע החמור היא תחושתו הפגועה של השליח שפוטר. מהחברה שהעסיקה אותו הבנו שהוא פוטר בגלל התבטאויות לא ראויות. כשקיבל את ההודעה מהחברה להגיע למחרת ולמסור את רכב השליחויות זה פגע בו מאוד, ועוד יותר פגעה בו ההחלטה של המנהלת שלו להוציא אותו מקבוצת הוואטסאפ הפנימית של העובדים, וכך התגבשה אצלו ההחלטה לנקום בחברה".
הסחורה והכספים בשווי של עשרות אלפי שקלים לא נמצאו.