מוחמד ברכה, ח"כ לשעבר מטעם חד"ש, נעצר בחשד שהסית לטרור במהלך עצרת ב-2022 ושוחרר. מהמשטרה נמסר כי "החקירה עוסקת בהתבטאויות פומביות שנשא ב-2022, בזמן שכיהן במשרה ציבורית. על פי החשד, במסגרת נאום שנשא בעצרת, הושמעו דברי שבח והזדהות עם מחבלים וארגוני טרור לצד קריאות למאבק נגד מדינת ישראל". לפי החשד כשברכה כיהן כיו"ר ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל הוא נאם ברמאללה בעצרת 58 שנה להקמת פתח, ובמהלך דבריו שיבח מחבלים, השווה את ישראל למשטר נאצי, וקרא למאבק חמוש ב"כיבוש".