שוטר מתחנת גבעתיים נחקר במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד שניהל קשר אסור עם שוטרת כפופה לו. מדובר במקרה השלישי מאז תחילת החודש שבו נקשר גורם במשטרה לעבירה זו, כשחקירה זו מצטרפת לשתיים שמתנהלות נגד שני מפקדי תחנות.
1 צפייה בגלריה
שוטר משטרה אילוס אילוסטרציה
שוטר משטרה אילוס אילוסטרציה
אילוסטרציה. השוטר חשוד כי הציג בפני השוטרות מצג שווא לגבי הסטטוס שלו, ואף צילם אותן בסתר
(הרצל יוסף)
לפי החשד, השוטר ניהל קשרים רומנטיים נוספים עם שוטרות תוך שהציג בפניהם מצג שווא לגבי הסטטוס הזוגי שלו, ובמח"ש חושדים כי הוא אף צילם אותן בסתר ללא ידיעתן.
החקירה מצטרפת כאמור לחקירות שמנהלת מח"ש בחודש האחרון נגד שני מפקדי תחנות. במהלך החודש נחקר מפקד תחנת חיפה בחשד להפרת אמונים, ובסיום חקירתו הוחלט במשטרה להוציאו לחופשה כפויה. בשבוע שעבר נחקר קצין נוסף בדרגת סגן ניצב - מפקד תחנת משטרת בת ים, בחשד שניהל קשר אסור עם שוטרת כפופה לו. החקירה החלה בעקבות דיווח של צד שלישי, ואותו קצין בכיר הורחק לשבוע מתחנות המשטרה.
מעו"ד אלון קריטי, שמייצג את החשוד, נמסר: "ההגנה מכחישה בכל תוקף את החשדות. ההגנה תטען כי נעשה לשוטר 'חיסול ממוקד' כאשר היום נפתחת חקירה ומתקבלת תלונה בגין חשד על עבירות לכאורה שבוצעו לפני שנתיים ועד חמש שנים. על קצה המזלג ההגנה תטען כי כל הקשרים היו בהסכמה לרבות פעולות כאלו ואחרות שנעשות בין בני זוג לא מעטים כלל וכלל.
"החשוד שיתף פעולה באופן מלא. כולנו יודעים ומכירים את מח"ש ומקווים שהחקירה תסתיים במהרה ומרשי ישוב לשרת את אזרחי ואזרחות ישראל בתור שוטר מעולה כפי שהיה עד היום. בהסכמת ההגנה השוטר 'הורחק' מהתחנה למספר ימים על מנת שניתן יהיה להשלים את החקירה ללא רעשי רקע או הפרעה ואו חלילה חשש קל שבקלים לשיבוש על ידי החשוד".
מהמשטרה נמסר בתגובה: ביממה אחרונה התקבלו חומרי חקירה במחלקת משמעת. מיד לאחר בחינתם יישקלו נגד השוטר אמצעים מנהליים כמקובל.