תושב כפר יונה נמצא אתמול (ג') כשהוא מחוסר הכרה במקלט בבניין מגורים ישן בכפר יונה. צוותי מד"א הוזעקו למקום וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נקבע מותו. זמן קצר לאחר מכן, עצרה המשטרה את רמי דואני (58), תושב העיר, בחשד שרצח את הגבר ואיים על בני משפחתו.
1 צפייה בגלריה
בלשי המשטרה בזירת הרצח בכפר יונה
בלשי המשטרה בזירת הרצח בכפר יונה
הזירה בכפר יונה. החשד: מאורת סמים
(צילום: רענן בן צור )
לפי החשד, דואני סיפק למנוח סם מסוים שגרם למותו, אולם הוא מצדו מכחיש את המיוחס לו וטוען כי לא סיפק את הסם. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום גבו עדויות שמהן עלה כי דואני והנרצח נפגשו במקלט שלפי החשד היה מאורת סמים. המשטרה עיכבה את דואני לחקירה, שבמסגרתה עלה החשד שסיפק את הסם שגרם למותו של הקורבן.
דואני טען בחקירתו כי הקורבן "לפתע התמוטט ואיבד את ההכרה". בהמשך סיפר כי הוא והמנוח היו חברים טובים, ושב והכחיש כי סיפק לו סמים. החשד המשטרתי עלה בין היתר לאחר שהגופה נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם ביקשו לבצע נתיחה מאחר שהמוות אינו מתיישב עם גילו של המנוח, שלפי שעה לא ברור באיזה סם השתמש שהוביל למותו.
החשוד ברצח הובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. השופט אריאל ברגנר האריך את מעצרו בחמישה ימים וקבע כי במידה שממצאי נתיחת הגופה לא יניבו חשד סביר - המשטרה תפעל בהתאם.