יום ראשון שעבר, פקקי תנועה אדירים בשדרות רוקח בתל אביב. רוכב אופנוע נוסע בקו ישר בין מכוניות שמשתרכות לאיטן, ומתנגש בשליח של חברת וולט שנכנס לנתיב מבלי להתייחס למתרחש סביבו. התוצאה: תאונת דרכים עם שני אופנוענים שנפצעו באורח קל ונזקקו לטיפול רפואי. בתיעוד שהגיע לידי ynet נראית התאונה הבלתי נמנעת.

מניתוח הסרטון שתיעד את התאונה עולה כי ש', הרוכב שהתנגש בשליח, נסע בפקק בין המסלולים ולא בתוך נתיבים. השליח של וולט הגיח בין המכוניות כשניסה לעבור בהפתעה מנתיב לנתיב בצורה אנכית.
"רכבתי בין כלי הרכב שהיו בפקק", סיפר ש'. "פתאום הגיח שליח רכוב על אופנוע מבין כלי הרכב והתפרץ לנתיב הנסיעה שלי. ראיתי אותו אבל לא הספקתי לבלום והתנגשתי בו. נפלתי על הכביש ופוניתי אל בית החולים באמבולנס עם פגיעות קלות יחסית. הייתי שם יום שלם ולאופנוע גם נגרם נזק של כמה אלפי שקלים".
הוא הוסיף: "זו לא פעם ראשונה שאני רואה שליח של וולט משתולל בכביש. כולם מכירים את זה. שליחים שנוסעים מהר, נגד כיוון התנועה ועוד עבירות. השליחים נוהגים ככה כי הם רוצים להספיק לעשות עוד משלוח. כשאתה כל הזמן ממהר בכביש דברים כאלה קורים".
מחברת וולט נמסר בתגובה: "בטיחות בדרכים נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו משקיעים רבות בקידום נהיגה בטוחה בקרב השליחים. בין היתר, בהדרכות בטיחות, שיתוף פעולה עם מד"א ומערך דיווח על נהיגת שליחים".
עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק" שנאבקת בתאונות הדרכים, ציין כי תופעת השליחים שמשתוללים בכבישים הפכה מסוכנת ומטרידה. "השליחים לעולם ימהרו במטרה להגיע לעוד לקוח", אמר יעקב. "שליחים הפכו לחלק מרכזי בתחבורה במרכזי הערים והמציאות היא שרבים מהם מבצעים עבירות תנועה שמסכנות את החיים של כולנו – מעבר באור אדום, נהיגה נגד כיוון התנועה, אי- ציות לתמרורים ועוד מגוון עבירות תנועה".
עו"ד יעקב הוסיף: "הציפייה שלנו היא שוולט ייקחו אחריות על השליחים שלהם. המצב מחייב אותם לשנות ולעשות דברים אחרת כי אי-אפשר להמשיך ככה. יש לחזק את ערכי הבטיחות בקרב השליחים ולטפל בשליחים שמבצעים עבירות תנועה באופן קבוע. גם במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לא יכולים להישאר אדישים לתופעה הרחבה והמטרידה של השליחים והם חייבים לדרוש מחברות השליחויות לקחת אחריות על השליחים שלהן ובעיקר על אופי הנהיגה שלהם".