בית משפט השלום בראשון לציון גזר אתמול שמונה חודשי מאסר בפועל על שוטר מתחנת רמלה שהורשע בתקיפה הגורמת חבלה של ממש, לאחר שהכה את בת זוגו בביתם לפני כשנתיים וחצי. לפי האישום, השוטר ששימש כטוען משטרתי בבית המשפט, שב לביתו ביום האירוע וגילה כי אשתו הניחה מחוץ לדלת הכניסה ארון שירות שרגלו נשברה. עקב כך הוא התרגז, ניגש אליה ותקף והכה אותה בעת ששכבה על הספה סמוך לשתי בנותיהם הקטינות.