הקטטה שהובילה לדריסה והצתת בית: אירועים אלימים אמש (רביעי) בשכונת ראס אל עמוד במזרח ירושלים, הסתיימו במותו של אמיר חג'אזי בן ה-10, תושב מזרח ירושלים. חג'אזי נדרס למוות על ידי נהג לאחר קטטה שהתרחשה במקום. בתיעוד שהגיע לידי המשטרה רואים את נהג הרכב כשהוא נוסע לאחור, פוגע בילד ונמלט מהמקום. רק אחרי סיום הקטטה אנשים הבחינו בילד שהיה פצוע אנוש ואחרי מספר דקות צוות רפואי קבעו את מותו.

בעקבות המקרה הוצת אחד הבתים בשכונה ונעשה ניסיון לשרוף כלי רכב. המשטרה חוקרת את כל הכיוונים כולל חשד לרצח. בהודעה שפרסמה נמסר: "שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים החלו בחקירת נסיבות מותו של ילד כבן 10 ממזרח ירושלים, שעפ״י החשד נגרמה כתוצאה מתאונת דרכים קטלנית - פגע וברח".

הדיווח אודות המקרה נמסר למשטרה רק לאחר שהילד כבר פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מוקאסד במזרח ירושלים, שם נקבע מותו. שוטרי תחנת שלם יחד עם לוחמי מג"ב ירושלים ובסיוע בוחן תאונות הדרכים, ביצעו פעולות לאיתור הזירה.
אמיר חג'אזי בן ה-10 שנהרג מפגיעת רכב במזרח ירושלים אמיר חג'אזי שנהרג מפגיעת רכב במזרח ירושלים
במקביל השוטרים ביצעו סריקות ופעולות חקירה נוספות, זאת במטרה להתחקות אחר נהג הרכב - החשוד שפגע בו ונמלט מהמקום. בהמשך, הנהג (19) תושב מזרח ירושלים הסגיר את עצמו למשטרה והוא נלקח לחקירה בתחנת שלם, המתנהלת בסיוע של בוחן תנועה משטרתי.