יניב מעודד, שנפצע באורח קשה בתאונת הדרכים ליד צומת עופרים לפני כשבועיים, התבשר הערב (רביעי) שני ילדיו הקטנים, טוב ראי (3) והללי (6), נהרגו בתאונה. גיסו של מעודד, ישי ראוכברגר, סיפר בעקבות השיפור במצבו החליט הצוות הרפואי בטיפול נמרץ בילינסון להזמין את המשפחה כדי לספר לו על הטרגדיה: "לא היה פשוט, אני בטוח שיש לנו עוד דרך ארוכה", אמר.
אשתו של יניב, הודיה, עדיין מאושפזת בבית החולים שיבא בתל השומר במצב אנוש עם פגיעת ראש, מורדמת ומונשמת. "כולנו תקווה שהודיה ויניב ישתחררו מפה מהר", הוסיף ראוכברגר.
3 צפייה בגלריה
משפחת מעודד
משפחת מעודד
משפחת מעודד: הודיה, טוב ראי ז"ל, הללי ז"ל ויניב
(מתוך פייסבוק )
3 צפייה בגלריה
תיעוד מזירת תאונת הדרכים בצומת עופרים
תיעוד מזירת תאונת הדרכים בצומת עופרים
זירת התאונה בצומת עופרים
(צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש)
3 צפייה בגלריה
תיעוד מזירת תאונת הדרכים בצומת עופרים
תיעוד מזירת תאונת הדרכים בצומת עופרים
(צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש)
פרופ' פייר זינגר, מנהל מחלקת טיפול נמרץ כללי בבית החולים בילינסון, הסביר כי "מצבו של יניב השתפר ברמה שיכולנו לשוחח איתו ולמסור לו את הבשורות הקשות שחיכו לו. זה נעשה בצורה עדינה עם כל הסבלנות הדרושה ובליווי של אנשי מקצוע, עובדים סוציאליים וקרובי משפחתו. יניב נשאר עטוף באהבה של קרובי המשפחה, ואנו נמשיך ללוות אותו בעתיד".
בתאונת הדרכים ליד צומת עופרים התנגש רכבם של בני הזוג יניב והודיה מעודד ברכב פלסטיני שביצע פניית פרסה במקום אסור על קו הפרדה רצוף. ילדם טוב ראי בן נהרג במקום, ולמחרת מתה מפצעיה גם אחותו הגדולה הללי. ההורים אושפזו בטיפול נמרץ. העובר שהיה בבטנה של האם, שקיבל את השם מלאכי, לא שרד את הפגיעה. ערב למחרת נטמנו האחים זה לצד זו בבית העלמין ברחובות. בתאונה נהרגו גם שני פלסטינים, אחמד סלאם שלש ובן דודו זיאד איבראהים שלש, בני 17 ו-19.
אחיה של הודיה, ישי ראוכברגר, הוא פרמדיק במגן דוד אדום ששמע על התאונה בזמן אמת - ובהמשך גילה שמדובר בבני משפחתו. אהובה ורפי מעודד, הוריו של יניב, סיפרו כי הבשורה על התאונה הקשה התקבלה ביום שישי בערב כשלפתח ביתם הגיע קצין משטרה ובישר להם על כך. "בכל יום שישי אנחנו מתקשרים לפני כניסת שבת כדי לאחל שבת שלום, והפעם הוא לא התקשר ולא הבנו", אמרו. "חשבנו אולי הוא היה טרוד כי רק עבר דירה, בסוף התברר שהייתה לו תאונה".