אחרי התקיפות האמריקניות באיראן, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כתב ברשת החברתית שלו Truth Social כי "מטוסי צבא אמריקניים תקפו אתרי אחסון טילים וכטב"מים באיראן, לצד אתרי מכ"ם חופיים, בעקבות הפרה של הסכם הפסקת האש, שוב!". לדבריו, "ייתכן שהם לעולם לא ילמדו! ייתכן שיגיע שלב שבו לא נוכל להיות יותר הגיוניים וניאלץ להשלים צבאית את העבודה שהתחלנו בהצלחה רבה. אם זה יקרה - הרפובליקה האיסלאמית של איראן לא תהיה קיימת יותר!".



