1 צפייה בגלריה
ילדה בת 10 התמוטטה בית ספר כפר זימר מד''א החייאה מצב קשה זירה זירת למאר דקה
ילדה בת 10 התמוטטה בית ספר כפר זימר מד''א החייאה מצב קשה זירה זירת למאר דקה
למאר והזירה
הילדה למאר בהאא דקה, בת 9 מהיישוב זמר, התמוטטה הבוקר (יום שלישי) בבית הספר היסודי אלנבראס. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהיא ללא דופק ונשימה. בבית החולים עשו הרופאים מאמצים להציל את חייה, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותה.
מנהל בית הספר, חאלד שורה, אמר כי "הילה הייתה במשחק ספורטיבי עם התלמידות במתחם של בית הספר, ופתאום היא התמוטטה בלי שום סיבה. ישר הזעקנו את הצוות הרפואי, ולצערי אחרי זמן קצר קיבלנו את הבשורה הכואבת שהיא מתה".
המנהל הוסיף: "מדובר בילדה בכיתה ג', מחוננת, אמיצה וחרוצה. היא הייתה ילדה מיוחדת שכולנו אהבנו מאוד. נתנו לה את כל התמיכה, גם ההורים שלה היו תומכים בה כל הזמן ומספקים לה את כל מה שצריך".
לדברי שורה, "האווירה בבית ספר קשה מאוד. אנחנו צריכים לקיים פעילות מיוחדת כדי לתת לילדים תמיכה נפשית. זה קשה ומזעזע לאבד ילדה, ועלינו להתמודד עם המצב הקיים".
מורה בבית ספר אמרה: "אני לא מעכלת שהיא לא תחזור לבית הספר. למאר הייתה כל הזמן מפתיעה אותנו בדברים חדשים, והיו לה תעודות הוקרה והערכה שקיבלה. רק היום ראיתי אותהף היא שיחקה וחייכה ודיברה. לצערי היא עזבה אותנו".