שירות בתי הסוהר הודיע הערב (ה') כי בסיוע סוכן חשאי נתפסו 41 טלפונים סלולריים מסוג "סרסור" שהיו בדרכם לאגף הביטחוני בבית הסוהר שקמה. בשב"ס הגדירו זאת כתפיסה הגדולה ביותר שבוצעה על ידם באמצעות הפעלת סוכן מתוך הארגון.
1 צפייה בגלריה
שירות בתי הסוהר מפרסם כי לאחר פעולה של סוכן חשאי נתפסו 41 פלאפונים בכלא שקמה
שירות בתי הסוהר מפרסם כי לאחר פעולה של סוכן חשאי נתפסו 41 פלאפונים בכלא שקמה
השלל שנתפס
(צילום: דוברות שב"ס)
הפעולה בוצעה על ידי מחלקת הסוכנים של חטיבת המודיעין בשירות בתי הסוהר. המחלקה הפעילה בחודשיים האחרונים סוהר בשירות חובה כסוכן בבית הסוהר שקמה. במהלך פעילותו, התקרב הסוכן לאסירים ביטחוניים המשויכים לארגון פתח, והצליח להביא להפללתם של שלושה חשודים - שני אזרחים ואסיר. השלושה ניסו להחדיר לבית הכלא ולאגף עצמו עשרות סלולריים באמצעות מתן שוחד למי שחשבו כי הוא סוהר.
לאחר חודשיים של איסוף מודיעין ומעקב, הפכה היום (ה) החקירה לגלויה. שני האזרחים, בהם קטין, נעצרו על ידי מפלג בילוש "דרור" של שב"ס במהלך מפגש שבו בוצעה העסקה בין הסוכן לשני הבלדרים בעיר מודיעין.
המעצר התרחש לאחר שהחשודים העבירו לידי הסוכן שקית ובה שלוש קופסאות סיגריות שבהן נארזו 41 טלפונים מסוג סרסור, לצד 34 כרטיסי סים, שני כרטיסי זיכרון ו-20 מיקרופונים. בנוסף הם מסרו לידיו סכום של 5,000 שקל במזומן, כדמי שוחד. העצורים נלקחו לחקירה.
"מדובר בתפיסה בסדר גודל חסר תקדים שתרמה ללא ספק לביטחון תושבי המדינה ולחוסנם", אמרו בשב"ס. "חטיבת המודיעין של שירות בתי הסוהר עושה לילות כימים במלחמה בטרור ובפשיעה מתוך ובתוך בתי הסוהר, ותמשיך לבצע את שליחותה במטרה לשמור ולהגן על ביטחונם של אזרחי המדינה".