המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי דיווח שגוי שהתקבל יממה קודם לכן מבית החולים אסף הרופא בצריפין, הוביל לפרסום שלפיו היא חוקרת "חשד לרצח כפול של שני אזרחי אריתריאה" סמוך לפאב בראשון לציון. במשטרה ביקשו להבהיר כי "מדובר ברצח של אזרח זר אחד, הנוסף בן החיים, ומקור הטעות בדיווח שגוי מבית החולים". בבית החולים מכחישים את טענת המשטרה.
1 צפייה בגלריה
בית חולים אסף הרופא
בית חולים אסף הרופא
בית החולים אסף הרופא
(צילום: נדב אבס )
בשבת בבוקר הודיעה המשטרה כי פתחה בחקירה בעקבות הקטטה שבה נדקרו שני בני אדם. עוד צוין בהודעה כי השניים פונו לבית החולים באורח אנוש וקשה, וששם נקבע מותו של אחד מהם.
כמה שעות לאחר מכן פרסמה המשטרה הודעה שבה צוין כי ארבעה אזרחי אריתריאה שמתגוררים בראשון לציון נעצרו ב"חשד למעורבות ברצח כפול שאירע הבוקר בעיר". בהודעה נמסר עוד כי שוטרי תחנת ראשון לציון וחוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה פתחו בחקירה בעקבות המקרה שבסופו "פונו השניים לקבלת טיפול במרכז הרפואי אסף הרופא, שם נקבע מותם".
היום פרסמה המשטרה כאמור הודעת הבהרה, והטילה את האחריות לפרסום על שני נרצחים על בית החולים. שם הכחישו את הטענה של המשטרה, וציינו כי "אחד הגיע כשהוא כבר אינו בין החיים. הפצוע השני הגיע במצב אנוש, ומצבו מוגדר כעת קשה".
מעצרם של שלושה חשודים במעורבות ברצח הוארך בחמישה ימים, החשוד הרביעי שוחרר לאחר שהתברר כי הוא רק ניסה להפריד בקטטה.