סטודנט ישראלי בן 26 מירושלים, שלומד בבית ספר למשחק בניו יורק, הושעה מהמוסד החינוכי בעקבות תלונות של שש תלמידות ותלמיד נגדו על הטרדות מיניות. הוא אף סולק מהמעונות ואשרת השהייה שלו במדינה תישלל. למרות ההאשמות נגדו, המוסד לא דיווח על המקרה לרשויות. לדברי הסטודנט, הטענות נגדו שקריות, נגועות בגזענות ואנטישמיות, והוא מתכנן כעת לתבוע את המוסד.
לפי ההאשמות, הסטודנט הישראלי שלמד ב-American Musical and Dramatic Academy הטריד את המתלוננים בכמה תקריות שונות שכללו כביכול מגע מיני, הטרדה מינית מילולית, שליחת הודעות בעלות אופי מיני ואלימות.
בשיחה עם ynet הוא שחזר את שאירע לדבריו בבית הספר למשחק המכונה ADMA: "התחלתי את הלימודים באוקטובר אחרי שקיבלתי מלגה. בחרתי בבית הספר הזה ספציפית כי הוא נחשב ממש טוב בתחום מחזות הזמר. פתאום ביום בהיר אחד, לקראת סיום הסמסטר השני, אני מקבל הודעה מהמנהלה שיש לי שיחת זום דחופה. בשיחה עובדת של בית הספר אמרה לי שהם קיבלו שש תלונות מבנות בכיתה שהטרדתי אותן מינית, ועוד תלונה מתלמיד".
הוא אמר כי "50% מהטענות הן שקר מוחלט והשאר סילופים". המקרה עם התלמיד המתלונן התרחש לדבריו במהלך שיעור משחק, כשהאחרון התוודה בפני הכיתה שהוא דו מיני. "ניסתי להעלות לו את הביטחון ואמרתי לו: 'אה לא ידענו. ועכשיו שאני יודע - אני בחדר 1031'. מה הטרדה בזה? זה היה בצחוק לחלוטין. פלרטטני כן, אבל הטרדה? היה ברור שזאת בדיחה מטומטמת".
במקרה אחר הוצג לסטודנט - שאמר כי הוא משתייך לקהילת הלהט"ב - סרטון שבו הוא נראה מכה את אחת המתלוננות: "הייתי בהלם. זה סרטון שאני בעצמי העברתי לה. היא טענה שהרבצתי לה ונשכתי אותה כדי שתחזור לחבר שלה, אבל זה היה לגמרי בצחוק. היא הייתה חברה שלי, כל יום אמרה לי כמה אני מהמם". בנוסף סיפר כי נטען בפניו שתלמידה אמרה כי צייר איברי מין זכריים על גבה: "מה שהיא לא אומרת זה שהיא ביקשה ממני שאעשה את זה. זה היה כמו לצייר לבבות על היד. במקרה אחר הן אמרו ששלחתי לבחורה אימוג'י מעליב כדי להשפיל אותה, אבל הן אלה שהתחילו ושלחו את זה קודם".
לדבריו, בהתחלה חשב שאולי ההאשמות נובעות "מהבדלי תרבות", "במיוחד עם דור ה-Z. בתחילת הלימודים כשהייתי מגיע בבקרים הייתי נותן נשיקה על הלחי ואנשים לא הבינו מה אני עושה. זה לא כמו בארץ". בשיחת הבירור עם הנהלת המוסד, שחזר, "אמרתי להם - בואו תביאו הוכחות. תגידו לי תאריך, שעה, אולי בכלל הייתי בלוס אנג'לס? הם מבקשים ממני להגיב על משהו שאין לי בכלל מושג שקרה".
בתום שיחת הבירור הוא נזרק לדבריו מהקמפוס על ידי מאבטח שעקב אחריו אל הרחוב: "לקחו אותי למעונות, אמרו לי לארוז תיק ונעלו את החדר. העבירו אותי על חשבונם למלון מעופש ומצחין, תנאים נוראיים, ואני נמצא כאן מאז. מאותו רגע אסור לי להגיע לקמפוס, אסור לי להגיע לשיעורים בכיתה ולא בזום. אסור לי לדבר עם אף אחד. אתה מצפה שתהיה חקירה נורמלית, אבל פעם אחת אפילו לא דיברו איתי. הם תלו תמונות שלי בבית הספר כמו מבוקש כדי שכולם יידעו שאסור לי להיכנס לקמפוס".
לדבריו הטענות מגיעות בגלל הרקע שלו כישראלי: "תמיד אמרו לי שזה בית ספר מאוד גזעני. בשנה שעברה היה גבר לבן שאנס מישהי והוא נשאר עד סוף הסמסטר כאילו כלום. לעומת זאת, לפני חודש היה כאן בחור שחור שקיבל תלונה ותוך שנייה הוא הועף. אין לי מושג למה המתלוננים נגדי שיקרו, למה הם לא פנו למשטרה. למה שונאים הומואים? למה יש אנטישמיות? אין לי מושג".
"אני מבין שזה נשמע לא טוב, אבל זה רחוק ממה שהיה במציאות", הוסיף על התלונות נגדנו ואמר כי הוא מתכוון לתבוע את בית הספר למשחק: "אני צריך למצוא דרך לממן עורך דין כאן, ואני מקווה שיעזרו לי״.
מבית הספר למשחק ADMA נמסר בתגובה: "אין באפשרותנו להגיב על חקירות סטודנטים או על ענייני משמעת".