2 צפייה בגלריה
שמעון יעקובי, נפטר מקורונה 4 ימים לפני חתונת בתו
שמעון יעקובי, נפטר מקורונה 4 ימים לפני חתונת בתו
שמשון יעקובי, נפטר ארבעה ימים לפני חתונת בתו הבכורה
(באדיבות המשפחה)
מאות ליוו אמש (שבת) למנוחות את שמשון יעקובי (72), תושב חדרה שנפטר בסוף השבוע כתוצאה מסיבוכי הקורונה אחרי שנדבק בפעם השנייה. יעקובי, בן למשפחה מוכרת בעיר שמחזיקה בין היתר את מסעדת "אופרה" הוותיקה, הלך לעולמו ארבעה ימים לפני חתונת בתו הבכורה - ולא זכה לראות נכדים.
יעקובי, גמלאי אגד, כבר החלים מקורונה בשנה שעברה, כשנדבק יחד עם אחיו יגאל (68) שלא הצליח לשרוד את הנגיף. בשל היותו מחלים, הוא קיבל רק חיסון אחד שנראה כי לא הצליח להגן עליו מספיק. בסוף ספטמבר אושפז שמשון בבית החולים הלל יפה, וביום שישי האחרון מצבו הידרדר והוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר.
2 צפייה בגלריה
מימין לשמאל: יגאל ז״ל, אלדד, משולם האבא, רחל האמא, ושמשון ז״ל
מימין לשמאל: יגאל ז״ל, אלדד, משולם האבא, רחל האמא, ושמשון ז״ל
מימין: האח יגאל שנפטר בשנה שעברה. משמאל: שמשון ז"ל
(באדיבות המשפחה)
בנותיו סיפרו כי אחרי שבועיים במחלקת הקורונה הבדיקות הצביעו כי הוא שלילי לנגיף, אך נותרו עוד טיפולים בשל הסיבוכים שנוצרו - והוא נשאר במחלקה הפנימית. "אמא שלנו הייתה איתו כל הזמן, אנחנו ביקרנו פעמיים ביום", אמרו בנותיו עמית, עומר ואסיף. "אבא שלנו היה הכי טוב, משקיען, סבלני, מחבק ומכווין. הוא עשה ונתן בשבילנו הכול". אסיף, הצעירה שבהן, לא עזבה את מיטתו. "בכל פעם שלא היה לו אוויר הוא נלחץ, הרגעתי אותו ושמתי את היד שלי על החזה. כל נשימה שהוא נשם הייתה למעננו, הוא נלחם כדי לנשום ולהבריא".
בסוף השבוע האחרון, ריאותיו של שמשון לא תפקדו - והרופאים הכינו אותו להרדמה. יעקובי, כך מספרות הבנות, חשש מכך ואמר שהוא מעדיף להילחם כשהוא בהכרה. "הוא פחד שאם ירדימו אותו הוא לא יתעורר", סיפרו בנותיו. "בסוף החליטו להרדים והגוף קרס ונפטר. אבא נלחם עד השנייה האחרונה". עמית, שאמורה הייתה להתחתן מחר, סיפרה כי המשפחה החליטה לבטל את כל התוכניות.