כמה מאבקים בבחירות לרשויות המקומיות הוכרעו באופן מוחץ, אחרים היו צמודים עד לרגע האחרון, ויש גם כאלה שימתינו להכרעה סופית עד תום ספירת המעטפות הכפולות בימים הקרובים.
2 צפייה בגלריה
 משה פדלון יריב פישר
 משה פדלון יריב פישר
יריב פישר ומשה פדלון
(צילום: יובל חן)
לאחר ספירת 100% מהקולות שנספרו בהרצליה, עולה כי יריב פישר זכה לתמיכה של 50.3% מהבוחרים לעומת 49.7% שקיבל ראש העיר משה פדלון. הפער בין השניים עומד על כ-250 קולות בלבד, ולכן ייתכן שדמות המנצח תשתנה לאחר ספירת המעטפות הכפולות.
בבית שמש ייערך ב-10 במרץ סיבוב שני, לאחר שאף אחד מהמועמדים לראשות העיר לא קיבל את 40% הנדרשים. לאחר ספירת 100% מהקולות, עולה כי שמואל גרינברג קיבל את תמיכת 35.7% מהבוחרים. ראש העיר עליזה בלוך זכתה ב-32.4% מקולות הבוחרים, וראש העיר לשעבר משה אבוטבול קיבל 31.9% מהקולות.
הפער בין בלוך לאבוטבול עומד על כ-275 קולות בלבד, ובשל כך ייתכן שלאחר ספירת המעטפות הכפולות דווקא אבוטבול יהיה זה שיתמודד מול גרינברג בסיבוב השני.
2 צפייה בגלריה
אבוטבול, בלוך וגרינברג
אבוטבול, בלוך וגרינברג
אבוטבול, בלוך וגרינברג
(צילום: יריב כץ, שרון גבאי)
במשרד הפנים העריכו לפני ההליכה לקלפיות שכמות המעטפות הכפולות תוכפל פי ארבעה ותגיע ל-400 אלף לעומת הבחירות ב-2018, אז מספרן עמד על כ-95 אלף. ההערכה נבעה לנוכח העובדה שבפעם הראשונה בבחירות מקומיות התאפשרה הצבעה בקלפיות בבתי חולים, וגם בשל מספר משרתי המילואים הגבוה בתקופת המלחמה.
שחרור חלק מאנשי המילואים ושיעור ההצבעה הנמוך הורידו בסופו של דבר את הצפי ל-200 אלף מעטפות כפולות.