היא הצליחה לנצח את הסרטן, ושרדה גם את השבי: שנתיים לאחר שקרינה אנגל-ברט מניר עוז החלימה ממחלת הסרטן, היא חזרה היום (יום שני) לישראל אחרי 52 יום בשבי בעזה, ביחד עם בנותיה מיקה (18) ויובל (11). בן הזוג של קרינה, רונן אנגל, עדיין בשבי.

2 צפייה בגלריה
מימין לשמאל: יובל אנגל, מיקה אנגל, קרינה אנגל ברט
מימין לשמאל: יובל אנגל, מיקה אנגל, קרינה אנגל ברט
מימין לשמאל: יובל אנגל, מיקה אנגל, קרינה אנגל-ברט
"התחושה היא של לידה, ממש ככה", אמר בהתרגשות דייגו אנגל-ברט, אחיה של קרינה. "אנחנו כמה ימים עם תיק, מוכנים לצאת לבית חולים. עברנו הרבה מאוד תהפוכות נפש וסוף סוף הקצינת נפגעים התקשרה ובקול שלה כבר מייד הבנו שהם בדרך הביתה.
אנגל-ברט המשיך: "אני שומר על עצמי לא להתפרק עד שאני רואה אותן בעיניים שלי. יש לנו עוד דרך ארוכה. הרצון הוא קודם כל לחבק אותן, לראות מה הן רוצות וצריכות, ולהביא להן את כל מה שהן יכולות לבקש. למרות שאת הדבר הכי יקר להן, את רונן, לא נוכל כרגע להביא כי הוא עדיין בידי חמאס. אבל גם אותו אנחנו נחבק בקרוב, נעשה הכול כדי שיחזור". בהתייחסות למצבן הרפואי, אחרי שיובל תועדה הערב נכנסת לרכב הצלב האדום בכיסא גלגלים, הוסיף אנגל-ברט: "יש לנו מידע שהבנות נפצעו בזמן המנוסה באזור הגפיים. אנחנו מחכים לראות אותן, מקווים לטוב".
2 צפייה בגלריה
יובל אנגל עם אמה קרינה אנגל-ברט
יובל אנגל עם אמה קרינה אנגל-ברט
יובל אנגל עם אמה קרינה אנגל-ברט
(מתוך יוטיוב אל ערבייה)
אחיו של רונן, דני, סיפר כי בבוקר של הטבח הוא התכתב איתו בוואטסאפ. הוא שאל לשלומם, ורונן ענה: "מסתלבטים בממ"ד". הוא שחזר: "אחרי שראיתי תמונות של מחבלים שנכנסים לבארי כתבתי לו שוב והוא כבר לא ענה לי. כתבתי לקרינה, היא כתבה שהם בממ"ד ושאח שלי חמוש, ליד הדלת. זו התקשורת האחרונה שלי איתם".
גם הערב, אחרי שחרורם של 11 החטופים הישראלים ושישה עובדים זרים מתאילנד, 167 חטופים עדיין נמצאים בשבי חמאס.