שלושה חברי כנופיית עבריינים מאזור המרכז נעצרו אתמול (שני) בחשד שהתחזו במשך כמה חודשים לשוטרים ושדדו באלימות מיליוני שקלים ממספר קורבנות.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
אחד ממקרי השוד אירע לפני כשבוע, כשהשלושה הגיעו לביתו של אדם בחולון בידיעה שיש לו בבית רכוש יקר ערך, כשהם לבושים במדי שוטרים ומצוידים ב"צו חיפוש" פיקטיבי. "החשודים שהתחזו לשוטרים, כפתו באזיקים את הקורבן ושדדו רכוש רב בשווי מעל מיליון שקלים, תוך כדי השתמשו בנשקים ואיימו עליו", טענה נציגת ימ"ר תל אביב בבית המשפט.
הכנופיה נמלטה מהמקום ברכב ונטשה אותו באזור חולון. במשטרה טוענים כי זה לא היה השוד הראשון של הכנופיה. "מדובר בחבורה שחוזרת על אותו דפוס פעולה, לא מדובר באירוע בודד אלא מדובר במספר אירועי שוד ועבירות אחרות. מדובר בכנופיה מסוכנת מאוד שפעלה בתעוזה רבה".
שופט בית משפט השלום בתל אביב, אהרן האוזרמן, האריך את מעצרם של השלושה בשבוע. "יש לציין כי על פי החשד שלושת החשודים בצוותא התחזו לשוטרים וביצעו שוד אלים ומזוין כאשר על פי החשד נגנב בו רכוש בסדר גודל של מעל מיליון שקלים. מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשודים לביצוע העבירות המיוחסות להם", כתב השופט בהחלטתו. החקירה נמשכת.