סלים אל-הואשלה, חירש-אילם ואב לשמונה מהפזורה הבדואית, נקלע לזירת קטטה וחילופי אש כשיצא עם בנו בן ה-12 לנסיעה על טרקטורון. הוא נורה למוות מכדור תועה לעיני הבן, שנטש את הזירה וחזר לביתו במצב נפשי קשה מאוד. אמש (שישי), שעות לאחר האירוע, המשטרה הודיעה על מעצר חשוד: תושב הפזורה בשנות ה-20 לחייו.
עלי אל-הואשלה, אחיו של סלים, אמר בשיחה עם ynet: "אח שלי לא היה מסוכסך עם אף אחד. הוא אילם וחירש ולצערי הגיע למקום שהייתה בו סכנת חיים בגלל קטטה. בגלל מצבו הוא לא שמע את הירי, ולצערי נפל קורבן באירוע שלא היה קשור אליו".
1 צפייה בגלריה
סלים אל-הואשלה שנרצח מירי תועה ברמת חובב
סלים אל-הואשלה שנרצח מירי תועה ברמת חובב
סלים אל-הואשלה. נורה למוות לעיני בנו מכדור תועה
הוא הוסיף: "המקרה התרחש בזמן שבנו היה איתו והוא כמעט נפגע מהירי גם כן. לאחר שאביו נורה הוא התחיל לצעוק 'אבא, אבא תענה לי', ולאחר שראה שהוא בסכנת חיים עזב את המקום והגיע לבית כשהוא בוכה ולא מעכל את המקרה. אמר לנו 'תביאו לי את אבא'".
עלי חתם את דבריו ואמר: "הקורבן היה עושה את הכול למען בני משפחתו. כולם מכירים אותו כאדם נהדר. כואב לנו מאוד עליו. עצוב ששמונה ילדים ואישה יישארו בלי האבא. לצערנו הוא כבר לא יחזור למשפחתו".
סלים, גבר בשנות ה-40 לחייו, נפגע מירי בחזהו והובא לחבירה עם צוות מד"א בתחנת דלק בכביש 40, סמוך לנאות חובב שבנגב. מותו נקבע במקום והמשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה. מאוחר יותר עדכנה כאמור על מעצר חשוד, ומסרה: "בתום הערכת מצב שערך בשטח מפקד מרחב נגב, תת-ניצב נחשון נגלר, עולה החשד שהרקע לאירוע הוא כי המנוח נפגע מירי תועה במסגרת סכסוך משפחות בפזורת רמת חובב". החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד במרחב נגב.
הדיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב התקבל אתמול בשעה 17:14 על "פצוע מאירוע אלימות". חובשים ופרמדיקים של מד"א קיבלו אותו עם פציעה חודרת וללא סימני חיים.
פרמדיקית מד"א דנה פינוס סיפרה: "סמוך לתחנת הדלק בנאות חובב חברנו עם רכב פרטי שבתוכו שכב הפצוע שהיה מחוסר הכרה וסבל מפצע ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".
פורסם לראשונה: 22:04, 13.01.23