יחידת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב אחד היישובים הערביים באזור המשולש הדרומי, בעקבות תקיפת אשתו ובתו, תוך שאיים עליהן. הנאשם נעצר על ידי שוטרי תחנת משטרת טירה לפני מספר ימים.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
הנאשם תקף את אשתו ובתו, ונעצר. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
על פי כתב האישום, בבית הדין השרעי בטייבה התנהל דיון לפני כשבועיים, בו נכחו הנאשם, אשתו ועורך דינה. בסוף הדיון, החל הנאשם לקלל, לצעוק ולאיים על עורך הדין, ואמר לו כי יהרוג אותו. בנוסף, הוא ירק עליו מספר פעמים ואף דחף אותו סמוך לבניין בית המשפט. בהמשך נסעו המתלוננת והנאשם ברכב לכיוון ביתם, בעוד הנאשם קילל אותה וקרא לה בשמות גנאי. הוא אף אמר לילדיהם בהזדמנות אחרת כי "תירקו על אמא, היא רוצה לעצור את אבא", ויצא מביתם. בהמשך שב הנאשם לבית ואיים על המתלוננת כי "ישבור את הטלוויזיה".
עוד עולה מכתב האישום כי ב-14 בפברואר הגיע הנאשם לחדר של בתו, בזמן שאשתו ישנה בו, הדליק את האור ואמר לאשתו כי "אני הולך לעורך הדין שלי. את רוצה להישאר בבית? תשארי. אבל את תבואי איתי לחתום שאת מסכימה שמה שמגיע לך - את לא רוצה אותו". משהמתלוננת סירבה, החל הנאשם לקלל ולצעוק עליה: "אני רוצה להתגרש ממך, מה את רוצה? שזה יהיה בכוח?".
המתלוננת התמידה בסירובה. בעקבות זאת תפס הנאשם בידה וברגלה והחל לסובב ולעקם אותן, וגם את אצבעות ידיה, תוך שהוא משך אותה מרגלה, הפיל אותה לרצפה וגרר אותה כדי להוציא אותה מהחדר. במקביל, בתם של הזוג תפסה את אמה וצעקה על אביה. האב תפס את בתו בידה, שרט אותה ועזב את החדר. המתלוננת נכנסה למיטה עם בתה, ואז שב הנאשם לחדר והכה אותה באמצעות אגרוף לפניה, תפס אותה בשיערה, משך אותו ואמר לה כי "יאללה תלכי למשטרה. אם יעצרו אותי אני אביא מישהו שיירה לך כדור בראש". בהמשך אף השליך את בגדיה מחוץ לאחד החלונות בבית.
בהמשך נטל הנאשם את הטלפונים הניידים שהיו בבית ועזב את המקום. כתוצאה ממעשיו נגרם למתלוננת המטומה כחולה מתחת לעין שמאל, שריטה ביד שמאל וכאבים בכל חלקי גופה, והיא נזקקה לטיפל רפואי בשתי הזדמניות. גם בתו של הנאשם נפגעה בעקבות מעשיו.